וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חוטפת מכות ובקושי אוכלת"; כתב אישום נגד זוג הורים שהתעללו בבתם בת ה-11

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 19:52

בכתב האישום מתואר כיצד הוריה של הילדה נהגו להצליף בה, לכלוא אותה בבית ולנהוג בה באלימות. "אני סובלת יום-יום, לפעמים אין לי כוח ואני לוקחת סכין", כתבה הילדה. "אני לא רוצה להיות בבית". הילדה ושני אחיה הקטנים נלקחו למקלט של הרווחה

בווידאו: הלוויתה של יפית פוריאן/צילום: ניב אהרונסון

משטרת שר"ת בתל אביב קיבלה לפני כחודש דיווח מהרווחה על ילדה בת 11, תושבת העיר שסופגת התעללות חמורה מצד הוריה. ההורים, אזרחים זרים מאריתריאה נהגו להצליף בה, לכלוא אותה בבית ולנהוג בה באלימות.

"אני לא רוצה להיות בבית, מצידי שיקחו אותי למשפחת אומנה", כתבה אותה ילדה."אני באמת סובלת שם יום-יום ובקושי אוכלת. אני חוטפת מכות. לפעמים אין לי כוח ואני לוקחת סכין. אני רוצה לצאת מהבית, אני מרגישה לא רצויה. כל פעם שהאחים שלי עושים משהו הם מפילים את זה עלי. הם לא נותנים לי לפגוש חברות כי הם שונאים אותן. אני תקועה בבית בזמן שחברות שלי יוצאות".

התכתבות של הילדה שהוריה מואשמים בהתעללות בה.. דוברות משטרת ישראל
התכתבות של הילדה שהוריה מואשמים בהתעללות בה/דוברות משטרת ישראל

זוג ההורים נעצרו על ידי חוקרי משטרת שר"ת. בת ה-11 ושני אחיה, בני שמונה וארבע, הועברו למקלט בשיתוף פעולה בין המשטרה לגורמי הרווחה. עם סיום החקירה, שנערכה על ידי מחלק אלמ"ב, כתב אישום הוגש נגד ההורים בגין עבירות התעללות פיזית ונפשית בקטין חסר ישע, תקיפת סתם של קטין על ידי אחראי, שיבוש מהלכי משפט והדחה לעדות שקר באיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully