וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לנהג מונית, הציע סמים לנערות בסיכון - ושידל אותן לזנות

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 17:27

על פי האישום החמור אלעד שושן, תושב חולון יצר קשר עם נערות בפנימיות, והציע להן סמים, אלכוהול וכסף. הוא נכח בעת מעשים מיניים שביצעו לקוחות, וגבה תשלום. בחלקן, ביצע עבירות מין קשות בעצמו. מעצרו הוארך עד תום ההלכים

בווידאו: שוטרי מחוז צפון עצרו חשוד שעקב אחרי צעירה והטריד אותה מינית/דוברות משטרת ישראל

אלעד שושן בן ה-42 מחולון הואשם היום (ראשון) שהדיח קטינות לזנות, סיפק להן סמים ופגע בהן מינית.

על פי האישום, אותו הגישה הפרקליטות בבית המשפט המחוזי בתל אביב, שושן יצר קשר עם נערות בנות 16-13, החוסות במסגרות חוץ ביתיות, ושידל אותן לעסוק בזנות. הוא התחזה לנהג מונית, הציע להן סמים, אלכוהול וסכומי כסף פעוטים. בהמשך, תיאם שושן עבור אחת מקורבנותיו לקוחות למעשי זנות, ואף נכח לעתים במקום עשיית המעשה. את התשלום לקח לעצמו.

בקטינות אחרות, ביצע מעשיים מיניים תחת איומים או תחת הבטחות ל"מתנות" מצידו. כשסירבה אחת מהן לבצע את מה שדרש ממנה, הוא איים עליה, בין היתר, כי הוא משתייך למשפחת פשע וכי הוא פוגע במי שלא עושה כדברו. באחרת ביצע הנאשם מעשה סדום, בניגוד לרצונה.

עציר אזוק ברגליו. חיים גולדברג, פלאש 90
עציר אזוק ברגליו/פלאש 90, חיים גולדברג

לצד כתב האישום, הוגשה בקשת מעצרו עד תום ההליכים. "המעשים המיניים הקשים המיוחסים לנאשם בכתב האישום כלפי הקטינות, עוד בטרם מלאו לחלקן ארבע עשרה ועד לאחרונה, מצביעים על דחפים מיניים בלתי מרוסנים", צוין בבקשה. "מעשיו של הנאשם הינם קשים, מתמשכים ומלמדים כי מדובר באדם חסר עכבות ורסן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully