וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניין הטרור בלב עזה: כוחות צה"ל פשטו על מטה אונר"א, חיסלו מחבלים והשמידו אמל"ח

20.7.2024 / 16:00

הלוחמים פשטו על בניינים רבי קומות בעיר עזה, בהם התבצרו מחבלי חמאס, בלב שכונה אזרחית. במהלך הסריקות, נמצאו אמצעי לחימה רבים בהם נשקים, ווסטים וציוד קומנדו ימי. בשבוע האחרון, כוחות אוגדה 99 חיסלו כ-150 מחבלים והשמידו כ-100 תשתיות טרור

פשיטת צה"ל על מתחם אונר"א ברצועת עזה. 20 ביולי 2024/דובר צה"ל

צוותי הקרב החטיבתיים 'אלכסנדרוני' (גולני), 'הזקן' (שיריון), עוצבת הקומנדו והיחידה הרב מימדית פעלו בשבוע האחרון בלב העיר עזה, באזור ההתעצמות של חמאס במטה אונר"א. בהכוונה מודיעינית, פשטו הכוחות על מבנים בהם שהו מחבלים, בינהם מבנה בשכונה אזרחית בו התבצר מחבל חמאס. בנוסף, הכוחות פעלו בבניינים רבי קומות בלב העיר עזה בהם אותרו: אמצעי לחימה, מחסניות, ציוד של הקומנדו הימי של חמאס, ווסטים, נשקים ואמש"ט.

בשבוע האחרון, חיסלו כוחות האוגדה יותר מ-150 מחבלים, השמידו כ-100 תשתיות טרור ואיתרו מחרטה תת-קרקעית.

פשיטת צה"ל על מתחם אונר"א ברצועת עזה. 20 ביולי 2024. דובר צה"ל
פשיטת צה"ל על מתחם אונר"א/דובר צה"ל
פשיטת צה"ל על מתחם אונר"א ברצועת עזה. 20 ביולי 2024. דובר צה"ל
אמצעי לחימה, מחסניות, ציוד של הקומנדו הימי של חמאס, ווסטים, נשקים ואמש״ט/דובר צה"ל

במקביל לפעולות בעזה, צה"ל ממשיך לפעול גם בצפון. ביום חמישי האחרון, מטוסי קרב תקפו מפקדה של כוח רדואן שבה שהו מחבלי חיזבאללה באזור ג'מיג'מה בלבנון, לצד מפקדה נוספת של הארגון במרחב מג'דל סלם.

בצה"ל אישרו כי בתקיפה חוסל המחבל עלי ג'עפר מעתוק, מפקד יחידה בתחום המבצעים בכוח רדואן של חיזבאללה ולצד מפקד נוסף בתחום המבצעים, בגזרת חג'יר בכוח רדואן. בדובר צה"ל נמסר כי המחבלים קידמו מספר פיגועים לעבר שטח ישראל. בכלי התקשורת הלבנוניים דיווחו על 18 פצועים בתקיפה, שכוונה לבית בדרום לבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully