וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: מפקד בכיר בכוח רדואן חוסל בלבנון; דיווחים על 18 פצועים במקום

עודכן לאחרונה: 19.7.2024 / 8:33

מטוסי קרב תקפו מפקדה של כוח רדואן שבה שהו מחבלים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב ג'מיג'מה, לצד מפקדה נוספת של הארגון במרחב מג'דל סלם. בתקיפה חוסל מפקד נוסף בתחום המבצעים, בגזרת חג'יר בכוח רדואן. בדובר צה"ל מסרו כי המחבלים קידמו מספר פיגועים לעבר שטח ישראל

בלבנון מדווחים על 18 נפגעים בהפצצת בית בפאתי העיירה מג'דל סלם בדרום לבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מטוסי קרב תקפו אמש (חמישי) מפקדה של כוח רדואן שבה שהו מחבלים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב ג'מיג'מה בלבנון, לצד מפקדה נוספת של הארגון במרחב מג'דל סלם.

בצה"ל אישרו כי בתקיפה חוסל המחבל עלי ג'עפר מעתוק, מפקד יחידה בתחום המבצעים בכוח רדואן של ארגון הטרור חיזבאללה ולצד מפקד נוסף בתחום המבצעים, בגזרת חג'יר בכוח רדואן. בדובר צה"ל מסרו כי המחבלים קידמו מספר פיגועים לעבר שטח ישראל. בנוסף, מחבלים נוספים מכוח רדואן שפעלו במבנים חוסלו בתקיפה. בנוסף, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב שקרא.

בכלי התקשורת הלבנוניים מדווחים על 18 פצועים בתקיפה שנערכה על ידי צה"ל בלבנון. על פי דיווחים, התקיפה מהאוויר כוונה לעבר בית בדרום לבנון. זאת על רקע איומיו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לפיהם אם צה"ל יפגע בתושבי בלבנון - חיזבאללה יחריף את התגובה.

מוקדם יותר היום לוחמי צה"ל חיסלו 3 מחבלים מארגון הטרור - שלקחו חלק בתכנון והוצאה לפועל של פעולות נגד ישראל. כלי טיס של חיל האוויר תקף במרחב מרימין שבדרום לבנון את המחבל חסן עלי מהנא - ששימש כגורם ביחידת ההנדסה של חיזבאללה בגזרת קאנא.

תקיפת חיל האויר בבעלבכ, לבנון, 12 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תקיפת חיל האויר בבעלבכ, לבנון, 12 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו תשתית צבאית של חיזבאללה במרחב עין א-תינה, וכן נערכה תקיפה נוספת של שתי עמדות צבאיות של הארגון במרחבים אל קצורה ומרימין. במקביל הכוחות תקפו בארטילריה את מרחב בליידא להסרת איום.

בד בבד, חיל האוויר תקף במרחב הבקאע, וחיסל את מחמד ג'בארה, מחבל המשויך לארגון הטרור חמאס בלבנון. כחלק מתפקידו ג'בארה היה אמון על קידום והוצאה לפועל של מתווי טרור ושיגורים מלבנון לשטח ישראל, חלקם בשיתוף פעולה עם ארגון הטרור הג'מאעה האסלאמית בלבנון.

"חיסולו פוגע ביכולת של ארגון הטרור חמאס לקדם מתווי טרור נגד מדינת ישראל בגבול הצפון אותם קידם בתקופה האחרונה", נמסר מצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully