וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד על ההרוג מת"א: "מי שבמשפחה שלו הפגין - בטח יקבל צביטה בלב"

עודכן לאחרונה: 20.7.2024 / 14:22

"אני לא יודע מי הוא, אבל מי שבמשפחה שלו שהפגין בטח יקבל צביטה בלב", אמר ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד על ההרוג מפגיעת הכטב"ם. "למפגינים לא אכפת שיש מלחמה, חמאס אמר להמשיך", המשיך סגן יו"ר הכנסת. הוא לא טרח לברר שההרוג הוא עולה מבלארוס עם קרובי משפחה מעטים בארץ

ח"כ ניסים ואטורי באמירה מזעזעת: המפגינים - זרוע של החמאס/פלאש 90 יונתן זינדל, מתוך ראיון לקול ברמה

ח"כ ניסים ואטורי הצליח לעורר סערה נוספת היום (שישי), כשאמר על ההרוג מהכטב"ם בתל אביב שמשפחתו עכשיו תרגיש מועקה בעקבות העובדה שהלכה למחות נגד הממשלה. "אני לא יודע מי הוא, אבל מי שבמשפחה שלו שהפגין, בטח יקבל צביטה בלב", אמר ח"כ בראיון לתוכנית "גומרים הולכים" ב-102FM.

יבגני פרדר בן ה-50, הוא ההרוג מפגיעה הכטב"ם לפנות בוקר במרכז תל אביב. הוא נמצא על ידי צוות מד"א באחד הבניינים הסמוכים למקום הפגיעה כשהוא ללא סימני חיים. לפי הדיווחים, הוא עלה לארץ לפני 25 שנים מבלארוס כשבארץ נמצאים רק שניים מקרובי משפחתו.

ניסים ואטורי. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
ניצל את מותו של פרדר להתנגח במפגינים. סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90
יבגני פרדר, בן 50 מתל אביב, נהרג מפגיעת כטב"ם. 19 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הם בטח אומרים לעצמם: איך אני יכול להפגין כרגע כשבן משפחה שלי נהרג?". יבגני פרדר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המידע הזה לא הפריע לח"כ להמשיך להשתלח במשפחה - למרות שאמר כי הוא לא מכיר את פרדר. "הם בטח אומרים לעצמם: איך אני יכול להפגין כרגע כשבן משפחה שלי נהרג?", אמר. "למפגינים לא אכפת שיש מלחמה, חמאס אמר להמשיך בהפגנות - אז הם מהדהדים את בקשות חמאס. כשנהרגים אנשים בצפון קשה לראות את ההפגנות האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully