וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: יבגני פרדר, בן 50, הוא ההרוג מפגיעת הכטב"ם בתל אביב

עודכן לאחרונה: 19.7.2024 / 14:58

הוא נמצא על ידי צוות מד"א באחד הבניינים הסמוכים למקום הפגיעה כשהוא ללא סימני חיים. בנוסף אליו, ארבעה אנשים נפצעו קל בפיצוץ הכטב"ם במרכז העיר, ארבעה נוספים הם נפגעי חרדה

מגיח מהים - ומתרסק על הבניין | תיעוד חדש מהתרסקות הכטב"ם בת"א/לפי סעיף חוק זכויות יוצרים 27א

יבגני פרדר בן ה-50, הוא ההרוג מפגיעה הכטב"ם היום (שישי) לפנות בוקר במרכז תל אביב. הוא נמצא על ידי צוות מד"א באחד הבניינים הסמוכים למקום הפגיעה כשהוא ללא סימני חיים. תושבים מגוש דן דיווחו הלילה על פיצוץ עז שנשמע במרכז הארץ - ומקורו בתל אביב. בצה"ל אישרו כי מקור הפיצוץ הוא כטב"ם שהתפוצץ במרכז העיר - ולא הפעיל התרעה. בנוסף על מותו של פדרדר, במד"א עדכנו על ארבעה בני אדם שנפגעו קל מרסיסים ופונו לקבל טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר ווולפסון בחולון, ועוד ארבעה נפגעי חרדה.

יבגני פרדר, בן 50 מתל אביב, נהרג מפגיעת כטב"ם. 19 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יבגני פרדר, בן 50 מתל אביב, נהרג מפגיעת כטב"ם. 19 ביולי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דובר החות'ים אומר שהם ימשיכו לתקוף את ישראל לאות סולידריות עם הפלסטינים. הוא תיאר את ההתקפה על תל אביב כ"פעולת איכות באזור יפו הכבושה". לדבריו, המתקפה בוצעה על ידי כטב"ם מדגם חדש בשם "יפו", שלטענתו מסוגל לעקוף את מערכות ההגנה האווירית ולא ניתן לזיהוי על ידי מכ"מים. הוא הזהיר כי החות'ים יתמקדו בעומק ישראל והכריז על תל אביב כעל "אזור לא בטוח" שיהיה מטרית מרכזית עבורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully