וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי כדור אש": תושבי המרכז התעוררו לקול נפץ אדיר

עודכן לאחרונה: 19.7.2024 / 10:58

"בלי התראה, בלי אזעקה, בלי יירוט, כטב"מ התפוצץ במרכז תל אביב, ליד שגרירות ארה"ב", התרעמה תושבת תל אביב בחשבון ה-X שלה. "מדינת ישראל 2024, האזרחים מופקרים לגורלם". מתשמש נוסף תהה: "אני מבין שאני אמור לחזור לישון כאילו לא נפל לי כטב"ם 100 מטר מהבית?"

רגע הפיצוץ בתל אביב/רשתות חברתיות

"ראיתי כדור אש". כך תיארה תושבת תל אביב את פיצוץ הכטב"ם האדיר הלילה (שישי) בשמי העיר. הפיצוץ, שנשמע ברחבי גוש דן, העיר אזרחים רבים משנתם - והדאיג רבים. "רק אני ראיתי את מה שקרה שניה לפני שקרה? אני רועדת. ראיתי כדור אש באוויר לרבע-חצי שנייה. בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה", כתבה בפייסבוק תושבת תל אביב.

רון נוימן, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אני מבין שאני אמור לחזור לישון עכשיו כאילו לא נפל לי כטב"ם 100 מטר מהבית". משתמשת נוספת התרעמה: "בלי התראה, בלי אזעקה, בלי יירוט, כטב"ם התפוצץ במרכז תל אביב, ליד שגרירות ארה"ב. בסרטון שומעים את המנוע שלו לפני הפיצוץ. זה באמת כלום ושום דבר לעומת מה שקורה בצפון, נגיד, ועדיין. מדינת ישראל 2024, האזרחים מופקרים לגורלם. כאוס מוחלט".

פיצוץ אדיר בתל אביב. TPS
פיצוץ אדיר בתל אביב/TPS

אחרים התרעמו גם על זמן הניתוח הארוך שלקח לצה"ל ולמשטרה בשטח עד שאישרו כי מדובר בפיצוץ כטב"ם: "למה קשה להגיד אם זה רכב מתפוצץ (פלילי) או כטב"ם שהגיע מאיפשהו?". משתמש נוסף כתב בחשבון הטוויטר: "מאה כטב"מים נפלו בצפון ולא הזיז לאף תחנת טלוויזיה. כטב"ם אחד נפל בתל אביב וכל הרשתות על הרגליים. אשכרה אנחנו במדינת תל אביב". תושב תל אביב אחר דווקא מצא מקום להומור ולחריזה. "מהימים האלה שאתה לא נרדם ופתאום כטב"ם", כתב בפוסט בפייסבוק אליו צירף תיעוד מהלילה.

פיצוץ אדיר בתל אביב. TPS
זירת הפיצוץ בתל אביב/TPS

אהובה שגרה בסמיכות למקום הפיצוץ, סיפרה: "אני ברוך ה' בסדר. ישנתי ופתאום שמעתי בום אדיר. הבית כולו רעד, התמונות נפלו על הרצפה. חשבתי שהתפוצץ משהו בבניין. אחרי כמה שניות התחלתי לשמוע את הסירנות בעוצמה חזקה והבנתי שקרה כאן משהו חריג. לא חזרתי לישון עד עכשיו, זה מפחיד".

אריאל שהגיע הבוקר למקום אמר, "אני גר כאן לא רחוק. שמענו את הפיצוץ, חשבנו שנפל כאן טיל. אחרי זה הבנתי מה שקרה. זה מטריד אותנו מאוד. אנחנו שוכרים כאן דירה בקיץ. רוצים ליהנות מהחופים ומהשמש. אמנם זה קרה בלילה, אבל התחושה שזה יכול לקרות שוב ואולי גם באור יום מטרידה מאוד. אין לנו לאן לברוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully