וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בשומרון: רכב ישראלי נפגע מפיצוץ באזור חרמש

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 21:25

האירוע קורה בשטח פתוח באזור המטעים סמוך ליישוב, כשאזרח יוצא מרכבו על מנת לפתוח שער ונפגע מפיצוץ. עוד נמסר כי הפגיעה לא נבעה מעליית הרכב על מטען או זריקת מטען. מד"א עדכנו על שלושה פצועים במצב קל, בהם גבר ואישה בני 22 ותינוק בן שנה וחצי

חשד לפיגוע: 2 פצועים מדקירות בצומת צריפין, הדוקר נורה/נתיבי ישראל

חשד לפיגוע בצפון השומרון: היום (חמישי) התקבל דיווח על רכב אזרחי ישראלי שנפגע כתוצאה מפיצוץ באזור חרמש, טרם ידוע מקור הפיצוץ. ממגן דוד אדום נמסר כי שלושה נפצעו באורח קל, בהם זוג בני 22 ותינוק בן שנה וחצי.

כוחות צה"ל ורפואה קפצו לנקודה. בשלב זה מובן כי הפיצוץ לא נבע מעליית הרכב על מטען או זריקת מטען על הרכב. האירוע קורה בשטח פתוח באזור היישוב חרמש, אך לא באחת הכניסות ליישוב. אחד מנוסעי הרכב פורק על מנת לפתוח את השער ובפתיחת השער נפגע מפיצוץ. הפצוע פונה תחילה למוצב ריחן ומשם בניידת טיפול נמרץ צבאי לבית חולים. שאר נוסעי הרכב לא נפגעו, גורמי רפואה בודקים אותם.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיב לאירוע ואמר כי "פיגוע שני תוך יומיים בגזרת מנשה. דורשים מממשלת ישראל והפיקוד הבכיר להתייחס כאילו היו הרוגים ולפעול בהתאם. לא להסתמך על הנס. טיפול כירורגי לא מספיק. יש להגיע למיטותיהם של המחבלים הנאלחים, לתומכים לעוזרים ולתורמים שלהם".

"זהו פיגוע טרור שני באותה גזרה בחטיבת מנשה בתוך יומיים וחצי שנגמר בנס. ממשלת ישראל והפיקוד הבכיר בצה"ל חייבים להתייחס לזה כאל שני פיגועים שחלילה נהרגו בהם אנשים, ולפעול באותה צורה. אנחנו לא יכולים להסתמך על ניסים", הוסיף דגן.

יוסי דגן. ראובן קסטרו
"ההתישבות בשומרון לא תשבר ולא תתכופף". יוסי דגן/ראובן קסטרו

"אנחנו מצפים, כולנו, לא רק תושבי השומרון, אלא כל אזרחי מדינת ישראל - כי מפה יוצא גם טרור לכל אזור השרון והמרכז - אנחנו מצפים להפוך את המשוואה. אנחנו נמצאים במלחמה וצריכים להבין את זה. טיפול כירורגי לא מספיק. צריך להגיע אל המחבלים הנאלחים אל מיטותיהם, לתומכים שלהם והעוזרים שלהם והתורמים שלהם במיטותיהם, למסיתים שלהם במיטותיהם, ולחסל את הטרור מן השורש.

לסיום אמר כי "ההתישבות בשומרון לא תשבר ולא תתכופף - יחד עם כל ישראל - אנחנו נמצאים במלחמה, ואנחנו ננצח במלחמה הזות אנחנו יהודים מאמינים, אנחנו נטייל, אנחנו נבנה, אנחנו ניתן את חלקנו בצבא, בחוסן הלאומי, וביחד בעזרת ה' ננצח. לעולם לא נשבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
חשד לפיגוע: רכב ישראלי נפגע מפיצוץ בשומרון 18 ביולי 2024. סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, אתר רשמי
חשד לפיגוע: רכב ישראלי נפגע מפיצוץ בשומרון 18 ביולי 2024/אתר רשמי, סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
הדרך ליישוב חרמש. TPS
הדרך ליישוב חרמש/TPS

דובר צה"ל מסר כי "התקבל דיווח על רכב ישראלי שנפגע באזור חרמש שבחטיבת מנשה, מקור הפגיעה טרם ידוע והפרטים בבדיקה. כוחות הצבא הוקפצו לנקודה".

בתחילת השבוע ארבעה חיילים נפצעו, בהם שניים במצב קשה בפיגוע דריסה בצריפין. לוחם צה"ל נוסף נפצע באורח בינוני וצוער בקרוס קצינים נפצע באורח קל. צוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי במקום ופינו אותם למרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא בבאר יעקב. המפגע נוטרל. כוחות משטרה גדולים בדרכם למקום. בתשובה לשאלת וואלה על בית משפחתו: בנוגע לבית, בתיאום עם כוחות הביטחון, מתארגנים ונעשה את כל הפעולות שרגילים לעשות. כוחות גדולים של משטרה ומג"ב פשטו בשעה האחרונה על בית המחבל בכפר א-ראם (רש"פ) במזרח ירושלים, ועימותים התפתחו במ

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully