וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מותגים" מזויפים, עיקול רכבי יוקרה וקנסות עתק: פשיטה על היישוב ערוער שבצפון בנגב

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 10:26

בפעילות ביישוב הוחרמו בגדי מותגים מזויפים, ועל בעל העסק הוטלו קנסות בסך מאות אלפי שקלים. גם כלי רכב עוקלו לבעלי חוב וניתנו קנסות על אחסון גרוטאות מזהמות. בנוסף, 66 דוח"ות תנועה ו-17 כלי רכב נאסר לשימוש. המאבק בפשיעה בחברה הערבית ממשיך

תכנית מבצעית ״שכנות טובה״ בערוער מחוז דרום/דוברות המשטרה

במהלך פעילות מבצעית "מסלול בטוח ירוק" של המשטרה, לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, התבצעה פשיטה ביישוב ערוער שבצפון הנגב. בבדיקה שנערכה בבית עסק לבגדי "מותגים", עלה כי נמכרים במקום מותגים מזויפים של חברות שונות ("אדידס" "נייקי" "דיזל" ועוד). הבגדים הוחרמו ועל בעל העסק הוטל קנס בשווי של מאות אלפי שקלים. עוד בפעילות עוקלו 2 כלי רכב לבעלי חוב, ביניהם רכב יוקרה מסוג "מרצדס" בגין חובות מס של כ-100,000 שקלים.

גם בתחום הגנת הסביבה כוחות המשטרה נתנו קנסות ודוחו"ת בשווי של עשרות אלפי שקלים בגין אחסון מזהם של גרוטאות כלי רכב והשלכת פסולת מזהמת במקום ציבורי. רשויות המס ערכו ביקורות לעסקים בהם אותרו אי רישום תקבולים ואי עמידה בחוק המזומנים וחובות דיווח, ונתפסו כספים שעל פי החשד לא דווחו כנדרש, בשווי של עשרות אלפי שקלים.

בגדי "מותגים" מזויפים הוחרמו בחנות לממכר בגדים בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים. דוברות משטרת ישראל
אדידס, נייקי, דיזל ומותגים מזויפים נוספים/דוברות משטרת ישראל

בנוסף, התבצעה אכיפה כלכלית, גביית חובות לרשויות ומתן סנקציות מנהליות על יעדים ובתי עסק שעליהם הושתו קנסות וניגבו חובות בשווי של עשרות אלפי שקלים. בתוך כך, בוצעה אכיפה נגד עבירות תעבורה המסכנות את משתמשי הדרך ונרשמו 66 דוח"ות תנועה. על 17 כלי רכב נאסר השימוש בהם בגין ליקויי בטיחות וביצוע עבירות תנועה.

בסיומה של החקירה, יועברו התיקים לעיון יחידת תביעות רישוי במחוז הדרומי לבחינת הגשת כתב אישום וסגירת העסקים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
בגדי "מותגים" מזויפים הוחרמו בחנות לממכר בגדים בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים. דוברות משטרת ישראל
החרמת קופסאות נעלי טימברלנד מזוייפים/דוברות משטרת ישראל

שוטרי המחוז הדרומי במשטרת ישראל, ממשיכים לפעול בישוב ערוער והמגזר הבדואי בפריסה רחבה והיערכות גבוהה על מנת להשליט סדר במקום ולהבטיח את שלומם וביטחונם של האזרחים וזאת במסגרת תכנית הפעולה המחוזית "חוצה גבולות" שקבע מפקד המחוז, ניצב אמיר כהן, במאבק העיקש נגד תופעות הפשיעה ביישוב הנובעים מסכסוכים שונים ובמטרה למנוע הסלמה ולסכל באופן ממוקד פעילות פלילית הפוגעת בשלום הציבור ולחזק את ביטחונו של האזרח הנורמטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully