וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החום הכבד: העבריין ניבי זגורי ביקש להכניס מזגן נייד לכלא

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 20:34

זגורי הכלוא באגף ההפרדה בכלא רימונים עתר לביהמ"ש בדרישה לאפשר לו להכניס מזגן נייד לתא. "החדר קולט חום רב ואין כניסת אוויר סבירה המאפשרת תנאי מחייה סבירים", נכתב בעתירה. זגורי חשוד יחד עם עוד 4 מעורבים בפרשת "חוק וסדר" - בה נאשם ברצח עד המדינה טל קורקוס

בווידאו: דיון בבג"ץ שהגיש עו"ד משה שרמן בבקשה להשתחרר מהייצוג של ניבי זגורי/ביני אשכנזי

בשל החום הכבד: ראש ארגון הפשע ניבי זגורי הכלוא באגף ההפרדה בכלא רימונים עתר לבית משפט בדרישה לתקן את המיזוג באגף בו הוא כלוא ולאפשר לו להכניס מזגן נייד על חשבונו לתא. תנאי הכליאה של זגורי וראשי ארגוני פשיעה נוספים כמו כוטייר עודה הורעו דרמטית עם כניסתו של נציב שב"ס קובי יעקובי לתפקידו ובעקבות כך גם חל גידול בעתירות המוגשות מצידם נגד שב"ס.

בעתירה שהוגשה היום (רביעי) לבית משפט המחוזי מרכז מתואר תנאי המחיה הקשים בתאו בכלא בתקופה האחרונה והתעלמות שב"ס מפניותיו, "העותר מוחזק בכלא רימונים בתנאים לא אנושיים, בתא קטן באגף ההפרדה בו המזגן לא תקין מזה כחודשיים וחצי" נכתב בעתירה, "למרות פניות חוזרות ונשנות של העותר למי מהאחראים, בהן הוא ציין כי החדר קולט חום רב ואין כניסת אוויר סבירה המאפשרת תנאי מחייה סבירים, המזגן לא תוקן".

ניבי זגורי. חדשות 13, אתר רשמי
"מוחזק בכלא רימונים בתנאים לא אנושיים". ניבי זגורי/אתר רשמי, חדשות 13

"אמנם ניתן לעותר מאוורר, עם זאת, ונוכח ימי הקיץ החמים מאוד השורים בארצנו, אין בו כדי ליתן מענה לחום הכבד, בהם הטמפרטורה בבתי הסוהר מגיעה ל-40 מעלות ומעלה. לא יתכן כי מזה חודשיים וחצי המזגן לא תוקן, וכעת כאשר המדובר בחודשי יולי ואוגוסט, חודשים שהחום בהם הינו בלתי נסבל, שב"ס יסתפק בהכנסת מאוורר לתא כאשר שב"ס בעצמו יודע שהכנסת מאוורר אינו משנה את מצב הדברים ואת הסבל כתוצאה מהחום".

"בנימה אישית", עקץ סנגורו של זגורי, "החתום מטה היה מוכן לבחון בתוך כמה זמן היה מתוקן מזגן מהרגע שהוא היה מתקלקל במשרד של מי מנציגי שב"ס".

לדבריו, "הותרת העותר בתנאי המחייה הקיימים, יש בהם כדי להוות השפלה המעצימה את הפגיעה בכבודו" תקף עורך הדין והוסיף, "אין העותר צריך לסבול מהעדר פתרון מערכתי, אין העותר צריך להיפגע ממחדל שב"ס, וככל שזה לא יכול ליתן תנאי מחייה ראויים, הרי שיכול למצוא וראוי כי יפנה לבית המשפט לבחון העברתו של העותר עד אשר יוסדר המצב".

"מכאן לאור תנאי האוורור הירודים בתאו, לאור מצבו הרפואי של העותר, מבקש העותר כי בית משפט נכבד זה יורה לשב"ס לפעול לתיקון המזגן ללא דיחוי לחילופין, להתיר לעותר להכניס מזגן נייד על חשבונו לאלתר".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
אינפו - שני ראשי ארגוני פשע חשודים ברצח עד המדינה טל קורקוס. -, מערכת וואלה! NEWS
הסתעפות חקרית רצח עד המדינה טל קורקוס/מערכת וואלה! NEWS, -

זגורי חשוד יחד עם עוד ארבעה מעורבים בפרשת "חוק וסדר". שני ראשי ארגוני הפשיעה מיכאל מור וניבי זגורי וכן אדם איטל, נאשמים ברצח עד המדינה טל קורקוס. זגורי ואיטל חשודים גם ברצח עד התביעה אלישע סבח. אליושה בן שלום ושמעון שרביט, שניים מאנשיו של מור, נאשמים בהריגה מאחר שסיפקו לכאורה את המטען שהביא למותו של קורקוס. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של רצח, ניסיון רצח, הריגה, קשירת קשר לפשע, עבירות בנשק, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות.

לפי החשד, זגורי נתן את ההוראה לחסל את קורקוס, כנקמה על כך שהפליל אותו בעבר. במהלך חקירת הפרשה הנוכחית, מקורב לזגורי גויס כעד מדינה והפליל לכאורה את ראשי הארגון לאחר שהיה נוכח בזירות הרצח וידע על התכנון שקדם להם. במקביל, גויסו שתי עדות מדינה נוספות - שתי צעירות שהפעילו ערב הימורים מבוים, שאליו הגיע קורקוס ביום שחוסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully