וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם הסירה את תיעוד התצפיתניות מהשבי. במטה המשפחות מתחו ביקורת

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 13:16

בהסבר שצורף להודעה על הורדת הפוסט, בו נראות החטופות יושבות פצועות על מזרנים בחדר בעזה, נכתב כי הוא מציג "אנשים וארגונים מסוכנים". בתגובה, בחשבון של מטה המשפחות פרסמו הודעת ההסרה - ותמהו: "באמת?"

אגם גולדשטיין אלמוג: "ביקשתן ממני - 'תספרי הכול רק שהוא לא ייגע בנו שוב"/אורי סלע

חברת מטא הסירה אתמול (שלישי) פוסט שהעלה מטה משפחות החטופים לאינסטגרם עם תמונות התצפיתניות בשבי. בהסבר שצורף להודעה על הורדת הפוסט, בו נראות החטופות יושבות פצועות על מזרנים בחדר בעזה, נכתב כי הוא מציג "אנשים וארגונים מסוכנים".

משפחות התצפיתניות דניאלה גלבוע, נעמה לוי, אגם ברגר, לירי אלבג וקרינה ארייב החליטו לפרסם את התמונות הלקוחות מסרטון שאיתר צה"ל בפעילות בעזה במטרה להעלות מודעות ולקדם את חזרתן. הקשר בין סעיף ההסרה לתוכן לא ברור.

באתר החברה מסבירים כי "במאמץ למנוע ולעצור פגיעה ממשית, איננו מאפשרים לארגונים או לאנשים שמכריזים על משימה של אלימות או שעוסקים באלימות לקבל נוכחות ב-Meta. אנו מבצעים הערכה של ישויות אלו על בסיס התנהגותן באינטרנט ומחוץ לאינטרנט, ובמיוחד על בסיס הקשר שלהן לאלימות. במסגרת מדיניות זו, אנחנו מסמנים אנשים, ארגונים ורשתות של אנשים".

פייסבוק הסירה תוכן של מטה משפחות החטופים. 17 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מטא הסירה פרסום של מטה משפחות החטופים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"סימונים אלה מחולקים לשתי שכבות שמציינות את הרמה של אכיפת התוכן, כאשר שכבה 1 מובילה לאכיפה הנרחבת ביותר משום שאנו מאמינים שישויות אלו הן הקרובות ביותר לגרימת פגיעה ממשית".

מעיין שריג, סמנכ"לית תקשורת של מטא: "בשונה מהמדיניות שלנו לגבי הסרה של תוכן של החטופים שהופק על ידי חמאס, ההחלטה לגבי תמונת התצפיתניות בשבי היא שהיא לא מפרה את המדיניות מאחר שהיא לא הופקה ופורסם בידי חמאס, אלא נמצאה על ידי צה"ל, והופצה על ידי משפחות החטופים כסימן חיים ובמטרה להעלות מודעות. לכן התמונה תשוחזר בחשבונות מהם הוסרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully