וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זכות להשמיע את קול הנוער": רוני קמאי נבחרה ליו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 4:03

לתפקיד הרם נבחרה רוני, העולה לכיתה י"ב בתיכון "איש שלום" בכפר יונה, לאחר שהטביעה את חותמה כדוברת המועצה במהלך השנה האחרונה.בשבוע האחרון הייתה בחזית המאבק בעיצומי ארגון המורים, והופיעה בכלי התקשורת כמי שמייצגת את האינטרסים של התלמידים: "נרגשת להוביל"

רוני קמאי, בת 17 מכפר יונה, נבחרה היום (שלישי) לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית. לתפקיד החשוב נבחרה רוני, העולה לכיתה י"ב בתיכון "איש שלום" בעיר, לאחר שהטביעה את חותמה כדוברת המועצה במהלך השנה האחרונה. רק בשבוע האחרון הייתה קמאי בחוד החנית של המאבק בעיצומי ארגון המורים, והופיעה בכלי תקשורת ארציים בתור מי שמייצגת נאמנה את האינטרסים של התלמידים.

על פועלה כדוברת קיבלה רוני את "אות עמותת שוות לנערות מובילות" לשנת 2024, בקטגוריית "עשייה בתקשורת ורשתות חברתיות". למרות גילה הצעיר, היא בעלת עבר עשיר בעשייה ציבורית. בעבר כיהנה כיו"ר מועצת הנוער בכפר יונה במשך 4.5 שנים, כמתאמת פעולות מועצת התלמידים והנוער הארצית בכנסת וכדוברת המועצה במחוז מרכז.

רוני קמאי יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית. דוברות עיריית כפר יונה, אתר רשמי
"זאת זכות להשמיע את קול הנוער בשנה מורכבת כזו". יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית, רוני קמאי/אתר רשמי, דוברות עיריית כפר יונה

בשבועיים האחרונים היא אף זכתה לפגישה אישית עם נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל. במהלך המפגש השמיעה בפני הנשיא את "קול הנוער" ושיתפה אותו באתגרים ובפועלה של המועצה. בין לבין, מצטיינת רוני בלימודים ולומדת בכיתת מופ"ת, עם הרחבה במדעי המחשב ובתיאטרון, ומדריכה בתנועת הצופים. בסיום שנת הלימודים תשפ"ג, העניקה לה עיריית כפר יונה תעודת הוקרה על המצטיינות בהתנדבות בקהילת העיר.

"אני נרגשת להיכנס לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית ולהוביל את הנוער בישראל", אמרה. "זאת זכות להשמיע את קול הנוער בשנה מורכבת כזו. אדאג לכך שכל הצרכים והרצונות של הנוער יהיו בשיח הציבורי של המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully