וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאילו נכנס בה שד, היא שמעה קולות": הלם בשכונה שבה אירע הרצח שמזעזע מדינה שלמה

17.7.2024 / 6:00

באזור היוקרתי בהרצליה הביעו תדהמה מהטרגדיה בה נרצח ילד בן 6 בביתו. על פי החשד, אימו רצחה אותו בגרזן, ולאחר מכן הלכה לקניון בעיר ונעצרה. על אף שמרבית שכניה מתארים אישה נורמטיבית: "תמיד הייתה מסודרת". "הילד היה החיים שלה", אחר העיד: "המשטרה הגיעה כבר בעבר"

קצין אחמ מרחב ירקון, סנ"צ עדי ברקוביץ בהצהרה לתקשורת/ניב אהרונסון

תחושה של הלם, בלבול ובעיקר תדהמה גדולה בשכונה היוקרתית בהרצליה עם היוודע גודל הטרגדיה הגדולה בה ילד בן שש נמצא אתמול (שלישי) בביתו ללא רוח חיים, לאחר שעל פי החשד, אימו בת ה-33 רצחה אותו בגרזן ולאחר מכן הלכה לקניון שבעת הכוכבים בעיר ונעצרה.

אחת השכנות בבניין סיפרה כי היא מפחדת להיכנס לבניין ושנהיה לה רע. "זה לא יאומן מה שקרה פה. אומרים לנו שביתרו את הכלב ואת הילד. אולי היה לה התקף פסיכוטי, אבל פתאום הורגים ילד? קרה פה משהו מוזר. כאילו נכנס בה שד, היא שמעה קולות. אני זוכרת אותה תמיד מתוקתקת, מתלבשת יפה ואומרת מדי פעם שלום כזה. הילד חמוד כואב הלב".

"הילד היה החיים שלה", סיפרה שכנה נוספת. "הוא היה אצלי בבית. ילד ביישן ומתוק עזרתי לה בעבר גם לחפש עבודה. הם גרים כאן בשכירות כמעט 3 שנים".

אישה שרצחה בגרזן את הילד שלה ,הרצליה 16 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אולי היה לה התקף פסיכוטי, אבל פתאום הורגים ילד? קרה פה משהו מוזר". האם החשודה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סבתו של הילד שהגיעה לבית מצאה את נכדה עם סימני אלימות קשים, כשגם הכלב אותר עם סימני דקירה וללא רוח חיים. האבא, שהגיע לזירת הרצח לאחר שקיבל את הבשורה בעת שהיה במילואים בעוטף עזה, טופל במקום על ידי אנשי מד"א, הרווחה בהרצליה והמשטרה. למרות השמועות שהתפשטו ברשת, נציין כי אין כל קשר לאם שעצורה כעת בחשד לרצח בנה לכך שהיא ניצולת נובה והיא לא הגישה בקשה להיות מוכרת בביטוח לאומי.

שכן נוסף אמר כי לטענתו היו כמה מקרים שמשטרה הגיעה לבניין בעקבות תלונות על רעש ואלימות. "הבחורה נראית כמו תיירת מאמריקה. אף אחד לא חשב שזה יגיע לדבר כזה. אנחנו יודעים שהמשטרה הגיעה לפה כמה פעמים בעקבות תלונות על רעש וצעקות, אבל לא חשבנו שיש כאן משהו חריג מדי. קורה שזוגות רבים".

"חשבנו שבכלל היה פיגוע", סיפרה אחת השכנות. ואז התחילו להגיע הסרטונים שלה. פחדתי מאוד. לא ידענו שלפני כן היא רצחה את הילד שלה ועוד בבניין שממולנו. תמיד יש כאן רעש של ילדים משחקים, לא שמנו לב. אנחנו חיים במציאות של גיהינום".

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה
זירת הרצח של הילד שנרצח על ידי אימו.16 ביולי 2024. ניב אהרונסון
"המשטרה הגיעה לפה כמה פעמים בעקבות תלונות על רעש וצעקות, אבל לא חשבנו שיש כאן משהו חריג". זירת הרצח/ניב אהרונסון

אישה שגרה בשכונה סיפרה כי ראתה אותה הולכת ברחוב, מחבקת את עצמה כשהיא כבר מלאה בדם בכל גופה. "באתי לקחת את הילד שלי מחבר, פגשתי אותה ברחוב והיא עברה על פניי וחזרה", אמרה העדה. "ראיתי אותה כבר עם דם על הפנים, זה היה נראה לי הזוי פחדתי מאוד הלכתי. היא עקבה אחריי, וכשהייתה לידי שאלתי אותה אם הכל בסדר. הייתי עם תינוק וילד בן 6. אחרי שעה וחצי הבנתי מה קרה", המשיכה השכנה.

"היא חיבקה את עצמה והייתה מגואלת בדם - האצבעות, הרגליים והשיער שלה. זה לא היה נראה לי הגיוני. אני מכירה אותה מהשכונה, אבל לא אישית. אף פעם לא ראיתי אותה במצב כזה. היא אישה מסודרת, זו לא הומלסית ברחוב", הוסיפה.

זירת הרצח של הילד שנרצח על ידי אימו.16 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"ראיתי אותה כבר עם דם על הפנים, זה היה נראה לי הזוי פחדתי מאוד והלכתי". זירת הרצח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש העיר יריב פישר הביע זעזוע עמוק מהארוע הטראגי. "בעת הזו ממש כוחות שיטור עירוני וצוותי עובדים סוציאלים של העירייה נמצאים בזירה על מנת לסייע לכוחות המשטרה ולתמוך בתושבי השכונה". בחצות בלילה אמש נערך גם זום חירום להורים לקראת הלימודים מחר בבתי הספר ובגנים על המקרה הקשה.

"תושבות ותושבי קהילת גליל ים ברגעים קשים אלו עיריית הרצליה איתכם ועבורכם", נכתב בהודעת העירייה. אנו נערכים למתן תמיכה רגשית והמוקד העירוני בטלפון 106 תוגבר בפסיכולוגים ועובדים סוציאלים בכדי לתת מענה טלפוני 24/7 במידת הצורך".

סגן-ניצב עדי ברקוביץ, קצין אגף החקירות והמודיעין במרחב ירקון, עדכן כי "התקבל דיווח במוקד 100 על אישה שהגיעה לקניון שבעת הכוכבים כשברשותה כלי תקיפה. ניידות של מרחב ירקון הגיעו במהירות לזירה, איתרו את החשודה ועצרו אותה. היא פונתה במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. בביטוח הלאומי ציינו שהחשודה לא מוכרת כנפגעת פעולות איבה מ-7 באוקטובר או ממסיבת הנובה".

ראש עריי הרצליה יריב פישר בזירת הרצח של ילד בן ה6 על ידי גרזן. ניב אהרונסון
"עובדים סוציאלים של העירייה נמצאים בזירה על מנת ךתמוך בתושבי השכונה". ראש העיר של הרצליה/ניב אהרונסון

בתוך כך, הוסיף כי "לאחר מכן, כעבור כמה שעות, התקבל דיווח על ילד שנמצא ללא רוח חיים בדירה בהרצליה. ניידות של מרחב ירקון ומחוז תל אביב הגיעו במהירות לזירה, סגרו אותה, ולמקום הגיע גם מפקד מרחב ירקון תנ"צ יחיאל בוהדנה שעשה הערכת מצב עם כלל הגורמים. החקירה בחשד לרצח הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב ירקון". במשטרה בודקים את כל הפרטים והחקירה בראשיתה.

בזק"א מסרו כי "מדובר בזירה קשה ונוראית, ילד כבן 6 שנמצא ללא רוח חיים עם סימני אלימות זו טרגדיה קשה, בסיוע מתנדבים נוספים אנו דואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות המז"פ וצוות המעבדה לזיהוי פלילי של משטרת ישראל שפועלים בזירה המורכבת. הגופה תועבר להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית. נסיבות האירוע מתוחקרות. במקביל, צוותי הרווחה של עיריית הרצליה ומתנדבי זק"א יחד עם צוותים מקצועיים מלווים את בני המשפחה שנמצאים בזירה, ואת השכנים שנמצאים במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully