וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפר את הצו - וחזר לתקוף: עבריין מין הואשם במעשים מגונים בנער בבית כנסת

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 14:21

לפי כתב האישום, הנאשם הציע לקטין לממן את לימודיו בישיבה, ומשלא חש בנוח נמלט לקומה השנייה ושם ביצע בו מעשים מגונים. הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים, ובבקשה נכתב כי "כל מגבלה המוטלת עליו אינה מרתיעה אותו מלשוב ולפגוע"

הצהרת תובע נגד גבר בן 64 החשוד בעבירות מין בילדים מפונים/דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב נגד עבריין מין מורשע, אשר שלום גאנצפריעהד, בן 51 מבני ברק, שהפר צו פיקוח וביצע מעשים מגונים בקטין בן 15 בבית כנסת בשבת.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), פגש הנאשם את הקטין בבית הכנסת לא בעיר מגוריו, שוחח איתו והציע לו בין היתר לממן את לימודיו בישיבה. זאת, בניגוד לצו שהוטל עליו מכוח חוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין, האוסר עליו יצירת קשר והתחברות עם קטינים.

הקטין, שלא חש בנוח, פנה לקומה השנייה בבית הכנסת, אך הנאשם עלה בעקבותיו וביצע בו מעשים מגונים. בשבת נוספת, פנה הנאשם שוב לקטין, ביקש שיוריד את ז'קט חליפתו, אך הקטין המבוהל סירב, השיב שהוא ממהר וברח לביתו.

בית משפט השלום תל אביב. נתי שוחט, פלאש 90
בית משפט השלום תל אביב/פלאש 90, נתי שוחט

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשים מגונים והפרת צו פיקוח. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי "קשה להפריז במסוכנותו של הנאשם, אשר אינו חדל מלפגוע בקטינים, משך שנים רבות, כשמדובר בתיק זה בקטין התריעשר בו פגע הנאשם, אשר כל מגבלה המוטלת עליו אינה מרתיעה אותו מלשוב ולפגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully