וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרוק: "אם צה"ל ייסוג מנצרים ופילדלפי - נפרק את הממשלה"

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 13:11

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אמרה במהלך ביקור בקיבות כרם שלום כי "אמרנו בצורה ברורה ומפורשת שאם יוציאו את צה"ל מהרצועה, מציר פילדלפי, מציר נצרים, אנחנו לא נהיה בממשלה, מפרקים את הממשלה". בשיחה עם חברי הקיבוץ טענה סטרוק כי "נתניהו יודע זאת היטב"

סטרוק: "אם צה"ל ייסוג מנצרים ופילדלפי - נפרק את הממשלה"/מערכת וואלה

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק מהציונות הדתית אמרה בביקור בקיבוץ כרם שלום כי "אם צה"ל ייסוג מנצרים ופילדלפי - נפרק את הממשלה". סטרוק הבהירה במהלך שיחה עם אנשי הקהילה בקיבוץ כי "אמרנו בצורה ברורה שאם יוציאו את צה"ל מרצועת עזה, מציר נצרים וציר פילדפי אנחנו מפרקים את הממשלה", ואף ציינה כי "נתניהו יודע את זה היטב".

אורית סטרוק, 12 בפברואר 2024. ראובן קסטרו
שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק/ראובן קסטרו

סטרוק עוררה סערה בתחילת החודש כאשר תיעוד שלה בשיחה לילית עם תושבי "גבעת חנן" פורסם בגל"צ, ובו הצהירה השרה על כוונות מפלגתה להרחיב את הבנייה באזור הר חברון וכינתה את התקופה האחרונה "נס".

לגבי הגברת הבנייה ביהודה ושומרון אמרה: "מבחינתי זה כמו תקופה של נס. אני מרגישה כמו מישהו שעומד ברמזור, ואז יש אור ירוק. אנחנו רוצים להספיק כמה שיותר, בכלל בארץ ישראל וכמה שיותר ספציפית בהר חברון. זו בעיני ממש משימת קודש".

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה

סטרוק התייחסה בין היתר גם לעתיד הממשלה: "ותראו, מה שהספקנו רק בכמה חודשים האלה האחרונים ועוד היד עוד נטויה בעזרת השם ככל שהממשלה הזו תחזיק מעמד, ולא ברור שהיא תחזיק מעמד, לגמרי לא ברור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully