וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמירה מקוממת חדשה מבית היוצר של סטרוק: "אנחנו חיים בתקופה של נס, כמו לעמוד ברמזור ירוק"

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 9:06

חללים בכל יום? המוני מפונים בצפון ובדרום? אם שואלים את השרה למשימות לאומיות, נדמה שהמדינה נמצאת באחת התקופות המוצלחות בתולדותיה. השרה הוקלטה בשיחה עם מתנחלים, ובה היא מתייחסת להישגי המשרד שבראשותו היא עומדת: "רק בחודשים האחרונים הספקנו הרבה מאוד"

השרה אורית סטרוק מהציונות הדתית הצהירה על כוונות מפלגתה להרחיב את הבנייה באזור הר חברון וכינתה את התקופה האחרונה "נס" - כך פורסם היום (ראשון) בהקלטה של סטרוק בגל"צ. את הדברים אמרה בשיחה לילית עם תושבי "גבעת חנן", גבעה לא מוסדרת ליד סוסיא בהר חברון - יום לאחר שהמנהל האזרחי אישר תוכנית תב"ע והפקדה לבניית מאה ושבע יחידות דיור במקום.

לגבי הגברת הבנייה ביהודה ושומרון אמרה: "מבחינתי זה כמו תקופה של נס. אני מרגישה כמו מישהו שעומד ברמזור, ואז יש אור ירוק. אנחנו רוצים להספיק כמה שיותר, בכלל בארץ ישראל וכמה שיותר ספציפית בהר חברון. זו בעיני ממש משימת קודש".

סטרוק התייחסה בין היתר גם לעתיד הממשלה: "ותראו, מה שהספקנו רק בכמה חודשים האלה האחרונים ועוד היד עוד נטויה בעזרת השם ככל שהממשלה הזו תחזיק מעמד, ולא ברור שהיא תחזיק מעמד, לגמרי לא ברור".

השרה למשימות לאומיות אורית סטרוק. יונתן זינדל, פלאש 90
השרה למשימות לאומיות אורית סטרוק/פלאש 90, יונתן זינדל

מהשרה סטרוק נמסר בתגובה: "חיזוק ההתיישבות באזורים בהם אויבינו משקיעים מאמץ מוגבר לפגוע בה הוא יעד מרכזי שלי. לאחר עשרות שנים בהן הרשות הפלסטינית השקיעה בהר חברון יותר ממה שהשקיעו ממשלות ישראל - זכינו שהמדינה מפתחת את האזור האסטרטגי הזה. במקביל - אני מקדמת את הטיפול בכלל היישובים באזורי עדיפות לאומית, בדגש על האזורים המפונים בדרום ובצפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully