וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות התצפיתניות ייפגשו עם נתניהו: "התפטרויות אנשי צבא לא יספקו אותנו"

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 13:18

הפגישה בין רה"מ לחברי פורום "הקול שלהן" תתמקד בהצגת הפרטים הידועים למשפחות על מה שהתרחש במוצב נחל עוז. בנוסף ביקשו המשפחות כל מידע שיכול לשפוך אור על השעות האחרונות של החיילות. "הבנות שלנו שילמו בחייהן על המחדל", נכתב. "לא היה מי שיציל אותן"

"תסתכלו להן בעיניים": כך נחטפו התצפיתניות ב-7 באוקטובר/מערכת וואלה

משפחות התצפיתניות שנפלו במוצב נחל עוז בשביעי באוקטובר ייפגשו מחר (שלישי) עם ראש ממשלה בנימין נתניהו. פורום "הקול שלהן" בו חברות המשפחות ביקשו את הפגישה לפני כחודש.

"אנחנו רוצים שיראה את הכאב שלנו", אמרו חברות הפורום. "אנחנו רוצים להציג בפניו את כל מה שאנחנו יודעים שהתרחש במוצב נחל עוז וחשוב לנו גם לשמוע ממנו. אנחנו רוצים להגיע לכל מידע שיכול לשפוך אור על השעות האחרונות בחייהן של הבנות שלנו".

במכתב שנשלח לפני כחודש לראש הממשלה על ידי המשפחות פירטו על ההפקרה במחדל 7 באוקטובר, וביקשו תשובות מנתניהו. "הבנות שלנו, החיילות החרוצות, המקצועיות והנחושות שילמו בחייהן על המחדל וההפקרה של 7 באוקטובר", נכתב. "אנחנו, המשפחות, שילמנו ועדיין משלמות את המחיר הבלתי נתפס של הזלזול וההשתקה, של הכאב והאובדן של הבנות שלנו, שעשו כל מה שהן יכולות, כל מה שלימדו אותן, במחויבות אדירה, עד הרגע האחרון ממש - ולא היה מי שיציל אותן".

"תסתכלו להן בעיניים": כך נחטפו התצפיתניות ב-7 באוקטובר. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
"לא היה מי שיציל אותן". התצפיתניות שנחטפו והופיעו בסרטון חמאס/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

"במוצב של צה"ל, בשטח מדינת ישראל היו ב-7 באוקטובר חיילות נטושות, בלי יכולת להגן על עצמן, גיבורות שהופקרו, כתבו המשפחות החברות בפורום. "אנחנו פונות אליך, בבקשה לקיים עמך פגישה על מנת להציג בפניך את הפרטים שידועים לנו על מה שהתרחש במוצב נחל עוז ב-7 באוקטובר ולשתף אותך בכאב שלנו. חשוב לנו גם להציג את עמדתנו על כך שהתפטרויות של אנשי צבא ובכלל, כפי שראינו בשבועות האחרונים, לא יספקו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully