וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל קיבל דרגות קצונה במשטרה: "ב-7 באוקטובר השתניתי"

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 13:02

הראפר פעיל הימין יואב אליאסי קיבל דרגות פקד מהשר לביטחון לאומי בן גביר וממפקד מחוז תל אביב, על פועלו כמתנדב ומפקד כיתת כוננות. "אני יודע שיהיו אנשים שלא יאהבו את הרעיון ויעשו הכל כדי להרוס, אבל אני ב-7 באוקטובר השתניתי וסדרי העדיפויות שלי השתנו"

סאבלימינל והצל מכריזים על איחוד במתי במהלך הופעה של סאבלימינל, מועדון הבארבי בתל אביב, 25 באוקטובר 2022/שיר פינטו

הראפר ופעיל הימין יואב אליאסי, המכונה "הצל", קיבל אתמול (ראשון) דרגת פקד במשטרה מהשר לביטחון לאומי בן גביר וממפקד מחוז תל אביב - כך פרסם אליאסי בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו.

"אני לא מאמין שאני כותב את זה. אתמול היה לי את אחד הימים המרגשים שהיו לי, אתמול קיבלתי דרגות פקד", כתב אליאסי. "שנים אני נלחם על האמת שלי, וכבר קיבלתי את זה שלעולם אני לא אקבל הכרה או תודה והאמת היא שכבר הפכתי להיות חסין,אבל אתמול זכיתי לקבל דרגות קצונה על הפעילות שלי והקמת יחידת הכוננות שעצרה עשרות שב"חים ועושה לילות כימים כדי לשמור על ביטחון העיר.

"כשמפקד המחוז בנוכחות השר קראו לי לבמה והעניקו לי את הדרגות, התרגשתי כמו שלא התרגשתי מול עשרות אלפים במנורה. כשראיתי את משפחתי על הרגליים מוחאים כפיים בדמעות כמעט שדמעתי איתם ושם הבנתי את גודל ההישג. זה ניצחון עבורי, עבור משפחתי ועבור כולנו".

עוד הוסיף בפוסט: "אני יודע שיהיו אנשים שלא יאהבו את הרעיון ויעשו הכל כדי להרוס אבל אני ב-7 באוקטובר השתניתי והסדרי עדיפויות שלי השתנו, ולמרות הציקצוקים נלחמתי להקים יחידת כוננות מבצעית מאומנת ומאובזרת בשביל לשמור גם על ילדי הגדולים שבשונאיי ומתנגדיי ולמעשה שביום קריאה תהיה שם לתת מענה מבצעי. אתמול אני והיחידה עשינו תצוגת יכולת מול פיקוד המשטרה הבכיר שלא הייתה מביישת את היחידות המיוחדות ביותר של המשטרה ואתמול חוץ מהענקת הדרגה, יחידת הכוננות שלי הפכה ליחידת הכוננות של כל המחוז (מבת ים ועד רשפון שזה צעד ענק וחסר תקדים.

"היחידת כוננות מורכבת מעשרות לוחמים בסיירות וביחידות המובחרות ביותר בצה"ל והמשטרה בפיקודי ובפיקוד נפתלי ברזני שהיה צלף ביחידת היס"מ עשור וגם הוא קיבל דרגות אתמול. אני גאה בכל לוחמי יחידת הכוננות והמשטרה, ותודה למשפחה שלי ולכם על התמיכה והאמונה".

מתנועת התעוררות נמסר בתגובה להענקת הדרגות: "משטרה פוליטית על מלא, אין אפילו ניסיון להסתיר. בריון אלים כמו אליאסי, שהיה צריך להיות מטופל על ידי המשטרה, מוצא את עצמו עם דרגות קצין בתפקידו כסוכן במשטרה הפוליטית של השר. זו לא משטרה, זו מיליציה, לאזרחי ישראל אין יותר מערכת אכיפת חוק".

מהמשטרה נמסר כי "ממשיכה הקמת כיתות הכוננות ברחבי הארץ למען שמירה על ביטחונו ושלומו של הציבור. במסגרת טקס הקמת כיתות כוננות נוספות במחוז ת"א, הוענקו 15 דרגות קצונה 'פקד' מיוחד (דרגה ייצוגית) למפקדי כיתות הכוננות במחוז ת"א בהתאם לנוהל ולקריטריונים שנקבעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully