וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע את בגדיה לעיני הילדות: תושב נהריה ניסה לאנוס את ידידתו באיומי סכין

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 16:02

על פי החשד, השניים היו בדירתה של האישה, הגבר איים עליה בסכין וקרע את בגדיה תוך כדי מאבק. לאחר שהצליחה לקרוא לשכנה שלה לבקש עזרה, החשוד נמלט ולבסוף נעצר ונלקח לחקירה. מעצרו הוארך וצפוי להגיש נגדו כתב אישום

עו"ד שמואל פלישמן, מייצג את גאפין שריף החשוד באונס בחולון/ארז הראל

תושב נהריה כבן 50, נעצר בחשד שניסה לאנוס אישה באיומי סכין לעיני ילדותיה הקטנות. החקירה נפתחה על ידי שוטרי תחנת נהריה עם הדיווח על המקרה, ובה עלה כי קורבן התקיפה והחשוד מכירים זה את זה טוב, ניהלו קשרי חברות ואף גרים באותו הרחוב. התקיפה התרחשה כשהשניים יושבים יחד בדירתה של האישה יחד בנותיה הקטנות.

על פי החשד, בן ה-50 קרע את בגדיה של הקורבן תוך איומי סכין ושהיא נאבקת בו. בנותיה של הקורבן שמעו את ההמולה ומיהרו לצאת מהחדר. הקורבן הצליחה לדפוק על הדלת של שכנתה ולזעוק לעזרה, ואז נמלט החשוד מהמקום. החשוד שנעצר, נלקח לחקירה. מעצרו הוארך מעת לעת והיום הוגש נגדו הצהרת תובע בכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

לפני כארבעה חודשים, הואשם שריף גאפין, צעיר בן 24, באונס אישה בת 63 בפארק ציבורי בחולון. על פי כתב האישום, גאפין התנפל על האישה בעת שרצה בפארק, ואנס אותה באלימות. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

גאפין שריף, החשוד באונס בפארק הפילבוקס בחולון, בימ"ש השלום ת"א, 7 במרץ 2024. ארז הראל
שריף גאפין, שהואשם באונס אישה בת 63 בפארק ציבורי בחולון בחודש מרץ האחרון/ארז הראל

האירוע התרחש השכם בבוקר יום שבת בחודש מרץ, אז יצאה האישה לריצה בפארק הציבורי "פילבוקס" בחולון. כשעצרה האישה באמצע הדרך התנפל עליה גאפין, הסתיר את עיניה בזרועו והתחיל לחנוק אותה. בתגובה היא ניסתה להשתחרר מאחיזתו והפצירה בו לחדול, אך הוא לא הרפה ממנה, ואנס אותה באלימות. כשסיים, שאל אותה פעמיים "האם היא סולחת לו" ונמלט משם על אופניו. כתוצאה מהאונס נגרמו לאישה חבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully