וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר הואשם באונס אישה בת 63 בפארק ציבורי בחולון

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 12:37

שריף גאפין, בן 24, התנפל על האישה בעת שרצה בפארק "פילבוקס" בעיר, ואנס אותה באלימות. כשסיים, שאל אותה פעמיים "האם היא סולחת לו", ונמלט משם על אופניו. לגאפין עבר פלילי הכולל הרשעה בעבירת אלימות נגד בת זוגו. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים

עו"ד שמואל פלישמן, מייצג את גאפין שריף החשוד באונס בחולון/ארז הראל

שריף גאפין, צעיר בן 24, הואשם היום (רביעי) באונס אישה בת 63 בפארק ציבורי בחולון. על פי כתב האישום, גאפין התנפל על האישה בעת שרצה בפארק, ואנס אותה באלימות. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

האירוע התרחש השכם בבוקר יום שבת בתחילת החודש, אז יצאה האישה לריצה בפארק הציבורי "פילבוקס" בחולון. כשעצרה האישה באמצע הדרך התנפל עליה גאפין, הסתיר את עיניה בזרועו והתחיל לחנוק אותה. בתגובה היא ניסתה להשתחרר מאחיזתו והפצירה בו לחדול, אך הוא לא הרפה ממנה, ואנס אותה באלימות. כשסיים, שאל אותה פעמיים "האם היא סולחת לו" ונמלט משם על אופניו. כתוצאה מהאונס נגרמו לאישה חבלות.

גאפין שריף, החשוד באונס בפארק הפילבוקס בחולון, בימ"ש השלום ת"א, 7 במרץ 2024. ארז הראל
שריף גאפין/ארז הראל
פארק פילבוקס בחולון 2.3.2024. ארז הראל, מערכת וואלה
כשסיים לאנוס את האישה שאל אותה "האם היא סולחת לו". זירת האונס, פארק פילבוקס בחולון/מערכת וואלה, ארז הראל

לחובתו של גאפין עבר פלילי הכולל הרשעה בעבירת אלימות כלפי בת זוג ועבירות נוספות. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי נסיבות התיק מלמדות על "הסלמה של ממש" במעשיו שמוכיחה כי מדובר "במי שמסוכן לציבור הנשים בכלל". הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully