וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה: משמר הכנסת מנע את כניסתו של אח החטוף למשכן

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 12:08

דני אלגרט, שהוצא בכוח מוועדת החוקה, סורב להיכנס על ידי משמר הכנסת. זאת, משום שביקשו שיתחייב שלא יפר את הסדר אך סירב לכך. בתגובה, התיישב על הרצפה בכניסה וסירב להתפנות. הצטרפו אליו ח"כים מהאופוזיציה: "שפל חדש"

ולא בפעם הראשונה: אחיו של החטוף איציק אלגרט עוכב מלהיכנס למשכן הכנסת/מערכת וואלה

משמר הכנסת מנע הבוקר (שני) מדני אלגרט, אחיו של איציק שנמצא בשבי חמאס בעזה, להיכנס למשכן. זאת, לאחר שהוצא בכוח בשבוע שעבר מוועדת החוקה כשהפריע לדבריו של אח חטוף אחר, וגם תקף מילולית את יושב ראש הוועדה חבר הכנסת שמחה רוטמן.

אלגרט הגיע הבוקר בהזמנת חברת הכנסת נעמה לזימי, עוכב בכניסה, ועודכן שלא יוכל להיכנס. בהמשך נכנס לשיחה עם מנכ"ל הכנסת, צ'יקו אדרי, ובסופה נאלץ לעזוב את המשכן. "הם אמרו שאני מסוכן לציבור", אמר אלגרט בעת שהתיישב על הרצפה בכניסה למשכן וסירב להתפנות.

גורמים בכנסת אישרו את עובדת הגעתו של דני אל המשכן, והדגישו שעם כניסתו נפגש עם מנכ"ל הכנסת - להם היכרות מוקדמת. לאחר הפגישה שהייתה באווירה מכבדת, סוכם שדני סיים את ביקורו להיום וכן שימשיכו לעמוד בקשר להמשך. לוואלה נודע כי בכנסת ביקשו מאלגרט להתחייב שלא יפר את הסדר בתוך המשכן ולאחר שסירב לכך - נמנעה כניסתו בפעם השנייה.

דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט עוכב מלהיכנס למשכן הכנסת, 15 ביולי 2024. ללא, אתר רשמי
דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט עוכב מלהיכנס למשכן הכנסת, 15 ביולי 2024/אתר רשמי, ללא

חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה) בתגובה למניעת כניסתו של דני אלגרט למשכן הכנסת: "הסירוב של משמר הכנסת להכניס את דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, לכנסת זו בושה שאין כדוגמתה. במדינה מתוקנת משפחות חטופים לא צריכות להיאבק בשביל להחזיר את היקרים להן. במדינה מתוקנת אלה שהפקירו אמורים לעמוד בחזית המאבק להחזרתם."

עוד מסרה לזימי כי "זו בושה שאין כדוגמתה שבמקום להתעסק במגעים לעסקה להשבת החטופים הקואליציה מסמנת את קרובי החטופים כאויבים. לעומת זאת, בזמן שהכנסת מאשרת להכניס אנשים כדוגמת משה מירון, פעיל הליכוד ומסית מרכזי, דני אלגרט יושב על הרצפה מחוץ לכנסת כבר מעל לשעה. לא נרתע, לא נפחד, לא נעצור ונמשיך לעמוד לצד משפחות החטופים במאבק הכי צודק וחשוב שמונח על סדר היום, עד ש120 החטופות והחטופים יחזרו הביתה."

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
חברי הכנסת נעמה לזימי, גלעד קריב ומיקי לוי התיישבו יחד עם דני אלגרט בכניסה למשכן הכנסת, 15 ביולי 2024. ללא, אתר רשמי
חברי הכנסת נעמה לזימי, גלעד קריב ומיקי לוי התיישבו יחד עם דני אלגרט בכניסה למשכן הכנסת, 15 ביולי 2024/אתר רשמי, ללא

חבר הכנסת גלעד קריב (העבודה): "‏כנסת ישראל הגיעה היום לשפל חדש, כאשר בניגוד להבטחות המפורשות, נמנעת פעם נוספת כניסתו של דני אלגרט למשכן. אח של חטוף יחד עם שלושה חברי כנסת יושבים על הרצפה - אין עדות טובה יותר לפשיטת הרגל המוסרית בה אנחנו נמצאים. אני קורא לכל חברי האופוזיציה להגיע לכאן ולשבת לצדו של דני. בואו עכשיו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully