וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פשוט רשלנות": כתב אישום נגד בעלי המסעדה בה אושר דרעי מצאה את מותה בהתקף אלרגיה

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 10:34

על פי כתב האישום, ניר רחמים שלח עובד קטין לרכוש גלידה פרווה לטובת המסעדה, וזה רכש בטעות גלידה חלבית. רחמים לא טרח לוודא שהגלידה שנרכשה אכן הייתה פרווה, וזו הוגשה לאושר דרעי וגרמה לה להתקף אלרגי קטלני

בווידאו: אמה של אושר דרעי מתייחסת לאובדן בתה/צילום: אלי אשכנזי

פרקליטות המדינה הגישה אתמול (ראשון) לבית משפט השלום בקרית שמונה כתב אישום נגד ניר רחמים, בעלים של מסעדה בראש פינה בגין גרימת מוות ברשלנות. על פי כתב האישום שהגישו עו"ד ריאן סאלח ועו"ד טל מושקוביץ-מעוז, מפרקליטות מחוז צפון, באפריל 2021 אושר דרעי הגיעה עם חברתה למסעדה בשרית כשרה בראש פינה שבבעלותו של רחמים. אושר,שססבלה מאלרגיה מסכנת חיים לחלב ולמוצריו, הזמינה תחילה מנות בשריות ולאחר מכן קינוח.

רחמים הבין אז שהגלידה, שמוגשת לצד הקינוח, אזלה. הוא שלח את א', עובד קטין שהחל את עבודתו במקום כמה ימים קודם לכן, אל הסופרמרקט הסמוך למסעדה לרכוש גלידה פרווה. העובד רכש בשגגה גלידה חלבית, שב אל המסעדה והניח את אריזות הגלידה במקרר. הנאשם לא ערך כל בירור לגבי קופסאות הגלידה שנקנו והוכנסו למסעדה, ולא ווידא שאכן מדובר בגלידה פרווה.

אושר דרעי שמתה בעקבות אלרגיה לחלב  במהלך קינוח שאכלה במסעדה. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
עבדה במסעדה הזאת, וחשבה שתהיה בטוחה בה. אושר דרעי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

כעבור זמן קצר, הטבח הוציא את הגלידה החלבית מהמקרר והניח אותה על הצלחת שהוגשה לאושר. היא טעמה מהקינוח, חשה מיד בהתקף אלרגי מתפרץ כתוצאה מהיחשפותה לחלב ופינתה עצמה אל בית חולים "זיו" בצפת. אושר טופלה על ידי רופא חדר המיון באופן שלא הולם את מצבה, התמוטטה בבית החולים, ונפטרה כתוצאה מתגובה אלרגית חריפה.

גלית דרעי, אמה של אושר, סיפרה זמן קצר אחרי מותה כי היא עבדה במסעדה, וכי הכירו בה את האלרגיה החריפה שהייתה לה למוצרי החלב. "זו מסעדה כשרה למהדרין, היא יודעת שהיא אמורה להיות בטוחה במסעדה הזו, שהיא לא תהיה בסכנה. הלכה לי הילדה, הרגו לי את הילדה. אם בטעות היא הייתה בקרבה של חלב, היא לא מסכנת את עצמה - היא עולה למיון. במקרים שהיא יודעת שהיא בסכנה היא מזמינה טיפול נמרץ. זאת פשוט רשלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully