וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוממה והושלכה לבור של גופות נרקבות - אבל מה שקרה אחר כך היה מטריד יותר

21.8.2024 / 0:01

צעירה מסין סוממה והושלכה לבור של גופות נרקבות ע"י רוצח סדרתי מעוות - אבל מה שקרה אחר כך היה אפלו יותר מפתיע ממה שהיא מצאה בבור הזה

מה קרה בבור של הרוצח הסדרתי הסיני ג'יה וונגה?/StephanieSoo

רוב תושבי העיר נהה (Nehe) מתים עליה. סליחה, טעות. מתים בה. כן, לעיר הסינית יש מוניטין של עיר מסוכנת, כשבשנות ה-80 החלה להתגבש בה רשימת נעדרים ארוכה - בעיקר של נשים שעבדו בתעשיית המין שהאמינו כי נחטפו ונרצחו בידי רוצח סדרתי. התעלומה נפתרה מאז, אך המוניטין מלווה את העיר הזאת עד היום.

כפי שציינו, קורבנותיו של הרוצח הסדרתי של נהה היו עובדות מין - אך זה השתנה כשנקלעה לידיו צעירה בשם שו ליקסיה, גננת בגן ילדים. ליקסיה ישבה בתחנה הרכבת בעיר, כשבדיוק נפרדה מבעלה ותכננה מה יהיה הצעד הבא בחייה. לפתע ניגש אליה גבר לבוש באלגנטיות ששאל אותה האם היא בסדר. שו הייתה זהירה, כי נהה כבר התחילה לרכוש לה את המוניטין העגום שלה. "העיר הושמה פתאום על המפה. כולם ידעו על העיר הזו, כי נשים מנהה נעלמו בהמוניהן", הסביר הפודקאסטר "מר באלן". "נשים שגרו בנהה היו מודעות היטב לסיכונים של להיות לבד בחוץ".

שו לא הייתה מודאגת מדי, מכיוון שהנשים הנעדרות היו כולן עובדות מין וכמורה בגן ילדים היא האמינה שהיא בטוחה. חוץ מזה, הגבר הלבוש באלגנטיות הרגיע את שו, הקשיב באהדה לבעיותיה והציע לה טישו כשהחלה לבכות: "הוא אמר לשו שקוראים לו ג'יה וונגה ושהוא מנהל במפעל לא רחוק משם". הוא אמר לה שאם היא צריכה עבודה, הוא ישמח לעזור לה. הוא אפילו הזמין אותה לחזור לביתו כדי לשוחח על ההצעה ביתר פירוט: "למרות ששו באמת העריכה את כל מה שהבחור הזה עשה עד לנקודה הזאת, בשנייה שהוא ביקש ממנה לחזור לביתו - התחילו להופיע לה דגלים אדומים".

כשג'יה קיבל את סירובה בהבנה ועשה כאילו הוא מתכוון לעזוב, שו החליטה שהוא דובר אמת אחרי הכל, מאחר שהוא התכוון להניח לה - והחליטה בכל זאת ללכת איתו. אולם זמן קצר לאחר ששתתה את כוס התה שג'יה הגיש לה בביתו, שו החלה לחוש בעייפות מוזרה. כשהיא החלה לאבד את הכרתה, היא הבינה שג'יה סימם אותה.

שו ליקיסה סוממה והושלכה לבור מלא בגופות נרקבות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שו ליקיסה סוממה והושלכה לבור מלא בגופות נרקבות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כששו התעוררה היא הייתה במצב של סיוט מתמשך. מר באלן הסביר: "היא התעוררה לריח נורא - אבל היה חשוך לגמרי והיא לא יכולה לראות כלום. היא התחילה לגעת בדברים סביבה והיא הרגישה אבן בכל מקום בו נגעה. בסופו של דבר היא הבינה שהיא נמצאת במה שנראה כמו קרקעית באר. אולם אלו לא היו מים שבהם היא עמדה. היא עמדה במשהו שכמעט הרגיש כמו ג'לי". יהיה החומר המסתורי אשר יהיה, לשו הייתה תחושה שחלק ממנו נע.

לפתע, אור הגיע מלמעלה כאשר השובה של שו הסיר את הכיסוי שהיה על הבור בו היא נמצאה. האור איפשר לה לראות מהו אותו "ג'לי" המסתורי. באלן הוסיף: "אלו היו אנשים. אנשים מתים ואולי אפילו כמה שהיו עדיין גוססים שפשוט הוכנסו לבור הגדול הזה".

שו התחננה לג'יה שיתן לה לחיות והבטיחה שהיא תעשה הכל למענו אם הוא רק ישחרר אותה מהבאר המלאה בגופות. אף אחד לא דיווח על שו כנעדרת ואף אחד לא ידע שהיא שם.


עוד מקרי רצח מפורסמים:
10,000 שרידי אדם נחשפו בחווה של רוצח סדרתי - והזיהוי נמשך

"אבי רצח את אמי ואז צפיתי בו רוצח באכזריות זוג בלב ים"

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
שו נזרקה לבור מלא בגופות רקובות במרתף של הרוצח. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שו נזרקה לבור מלא בגופות רקובות במרתף של הרוצח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אף אחד לא חיפש אחר שו ליקסיה ולא הכריז עליה כנעדרת לאחר היעלמותה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אף אחד לא חיפש אחר שו ליקסיה ולא הכריז עליה כנעדרת לאחר היעלמותה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רק כשגברים החלו להיעלם, נפתחה חקירה

שבועיים חלפו ולתחנת המשטרה המקומית הגיעו הוריו הקשישים של איש עסקים צעיר מנהה והגישו עבורו דו"ח נעדר. המשטרה כבר התרגלה לקבל דיווחים על נעדרים עבור עובדות מין צעירות ולא נקטה ביותר מדי מאמצים כדי לחפשן - אך כאן מדובר היה במקרה שונה. זה היה המקרה הראשון מתוך שלל דיווחים חדשים על נעדרים - כשבכולם מעורבים גברים צעירים.

הפודקאסטר סיפר: "העיר הפכה לבדיחה שחורה - 'אם אתה לא רוצה לחיות, לך לנהה', כי כולם הניחו שחייב להיות איזה רוצח סדרתי שפשוט מסתובב ברחובות ורודף אחר אנשים". יחידה משטרתית הורכבה במיוחד כדי לחקור את ההיעלמויות המסתוריות, ואחד השוטרים עלה במהרה על חשוד. כשסייר בתחנת הרכבת של העיר, הוא קיבל תחושה שג'נטלמן לבוש באלגנטיות בקצה השני של הרציף מנסה להתחמק ממנו.

כשהשוטר החל ללכת לעבר האיש, פרץ החשוד בריצה יחד עם שני אנשים נוספים שהיו עמו. שוטרים נוספים שהיו בקרבת מקום הצטרפו למרדף והחשודים נתפסו במהירות. שניים מהם - ג'יה וונגה ואדם נוסף בשם לי קסיואה - סירבו לדבר, אולם החשודה השלישית נראתה שברירית והחוקרים ידעו שיוכלו להוציא ממנה פרטים. עד מהרה היא נשברה בחקירתה והובילה אותם לביתו של ג'יה. צוות של שוטרים פרץ פנימה ונתקל בריח חזק של ריקבון.

המשטרה זיהתה שרידים של 42 אנשים בבור. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המשטרה זיהתה שרידים של 42 אנשים בבור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחד החוקרים מצא בדירה קלטת וידאו שהסירה כל ספק שמדובר ברוצח הסדרתי אותם חיפשו. בסרטון ניתן היה לראות את ג'יה גורר גבר בהכרה חלקית אל המרתף. שם, החשודה השברירית שנשברה בחקירתה נראית כורעת ברך, מתיישבת על הקורבן חסר האונים, מרימה סכין גבוה מעל ראשה ומכניסה אותה לתוך חזהו. כשהשוטרים גילו את הבור, הם מצאו שם שרידים של 42 גופות. שו לא הייתה אחת מהן.

לקוראינו שעדיין לא הבינו - החשודה השברירית הייתה לא אחרת מאשר שו!

שו הצליחה לשכנע את הרוצח בתושייתה לחלץ אותה מהבור בתמורה לכך שתהפוך לשותפה שלו לפשע. לא ראיתם את זה מגיע, אה?!

שו ליקסיה התעלמה מהדגלים האדומים שצצו במפגש שלה עם ג'יה וונגה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ג'יה וונגה נעצר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שו לא הייתה היחידה ששיתפה פעולה עם הרוצח. שני חטופים נוספים שוכנעו להצטרף למסע הרציחות שלו. בחקירתה שו לא הצליחה להסביר מדוע לא ברחה ממנו ברגע שהייתה לה את ההזדמנות ולכן שו, יחד עם ג'יה ושני שותפיו האחרים שטופי המוח, נידונו לעונשי מוות. כל הארבעה הוצאו להורג ב-24 בינואר 1992, אבל למרות ש-32 שנים חלפו מאז, המוניטין האפל של העיר נותר עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully