וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10,000 שרידי אדם נחשפו בחווה של רוצח סדרתי - והזיהוי נמשך

16.6.2024 / 0:02

כ-10 אלף שרידי אדם חולצו מהשטח שהיה שייך לרוצח הסדרתי הרב באומייסטר, שבשנות ה-80 וה-90 רדף אחר גברים מהקהילה הגאה, חטף ורצח אותם. עצמותיהם השבורות והשרופות נותרו קבורות שם במשך עשור

מאמץ לזהות את הקורבנות של הרוצח הסדרתי של אינדיאנה הרב באומיסטר/wrtv

חווה בשווי מיליון דולר באינדיאנה הסתירה סוד אפל במשך עשור: היא הייתה מגרש המשחקים החולני של רוצח סדרתי שרדף אחר גברים מהקהילה הגאה. כשהשוטרים פשטו לבסוף על רכושו של הרב באומיסטר, ששטחו 73 דונם בווסטפילד, צפונית לאינדיאנפוליס, הם חשפו כ-10,000 פיסות של שרידי אדם - בעיקר שברי שלדים מרוסקים ושרופים של הנערים הצעירים והגברים שהוא חטף ורצח במהלך שנות ה-80 ושנות ה-90. כמעט 30 שנה לאחר שבומייסטר התאבד בזמן שברח מהמשטרה, הרשויות עדיין מסננות את השרידים ומנסות לזהות את הקורבנות.

חוקר מקרי המוות במחוז המילטון הודיע ​​בחודש שעבר כי חלק משרידי האדם שהתגלו ב"חוות פוקס הולו" של באומייסטר ב-1996 זוהו כשייכים לג'פרי א. ג'ונס, שנעלם ב-1993. ארבעה פרופילי DNA נוספים שנמצאו בנכס של באומיסטר לא זוהו, מה שמביא את המספר הכולל של קורבנותיו היודע עד כה ל-12, אמר חוקר מקרי המוות במחוז המילטון, ג'ף ג'ליסון. "מכיוון שרבים מהשרידים נמצאו שרופים ומרוסקים, החקירה הזו מאתגרת ביותר. עם זאת, צוותי אכיפת החוק והמומחים לזיהוי פלילי שעובדים על התיק נותרו מחויבים לכך", אמר ג'ליסון.

הרוצח

באומיסטר, איש עסקים נשוי ואב לשלושה ילדים, צד בני נוער וגברים הומוסקסואלים במרכז אינדיאנה החל מ-1980 לפחות. לפי ההערכה הוא הרג לכל הפחות 25 בני אדם, כך דיווחה בשבוע שעבר Fox News Digital. לפי הדיווחים, הוא השתמש בשם הבדוי "בריאן סמארט" וסימן כמטרה גברים הומוסקסואלים צעירים שפגש בברים ופיתה להגיע לביתו, שם מצאו את מותם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אלה חלק מקורבנותיו

ג'ונס היה הקורבן השלישי שזוהה על ידי משרד חוקר מקרי המוות בששת החודשים האחרונים. לפניו, זוהו אלן ליווינגסטון, שהיה בן 27 כשנעלם באוגוסט 1993, ומנואל רזנדז, שהיה בן 34 כשנעלם ב-1996. באומייסטר, שעבר לחווה עם משפחתו ב-1988, השתמש בחצר רחבת הידיים של המשפחה ובשביל הסמוך כדי להסתיר אלפי שרידים מפורקים של גופות, עד שבנו המתבגר גילה גולגולת אדם והביא אותה לאמו.

אשתו, שבהתחלה מנעה מרשויות אכיפת החוק את החיפושים ברכוש שלהם, התגרשה מאוחר יותר מבעלה כאשר ראיות נוספות החלו להצטבר נגדו. הרשויות ערכו בסופו של דבר חיפוש בנכס כשבאומייסטר לא היה בבית ומצאו גופות של מספר קורבנות.

באומייסטר, שהיה אז בן 49, ברח לאונטריו, קנדה, ב-1996 לאחר שהוצא צו מעצר נגדו - ובהמשך ירה בעצמו למוות. הוא מעולם לא הואשם ברציחות והוא לא הודה באף אחד מהפשעים במכתב ההתאבדות שלו.

שאר העצמות ושברי העצמות הבלתי מזוהים שנמצאו בחווה ישבו באחסון משטרתי עד שג'ליסון החליט שהגיע הזמן לפתוח מחדש את התיק ב-1996, לפי הדיווח של רשת החדשות המקומית WRTV.

אחת מההערכות היא שמלמד הגופות שנמצאו בחווה באומייסטר הוא גם הרוצח הסדרתי שנודע בכיונוי "החונק מכביש I-70" שרצח לפחות שנים עשר נערים וגברים במערב התיכון של ארצות הברית בין השנים 1980 ל-1991. כל גופות הקורבנות התגלו באזורים לאורך הכביש המהיר 70 (I-70). למרות שהרוצח מעולם לא זוהה מעולם באופן רשמי, החוקרים מאמינים שבאומייסטר אחראי גם למקרי הרצח האלה, שנפסקו לאחר שעבר לחווה באינדיאנה.

עוד בנושא:
"אבי רצח את אמי ואז צפיתי בו רוצח באכזריות זוג בלב ים"

אדם התחזה לחירש ואילם במשך 20 שנה - כדי להתחמק ממעצר על רצח

משרד חוקרי מקרי המוות של מחוז המילטון יחד עם ה-FBI, מעבדת המשטרה של מדינת אינדיאנה, ד"ר קריסטה לאת'ם מהמחלקה לביולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת אינדיאנפוליס ומומחי DNA ממעבדת Othram שבסיסה בטקסס פועלים כולם לזהות את השרידים הנוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully