וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר חיפה: "על פי ההערכות נשב במקלטים ובחניונים ארבעה ימים"

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 11:09

בריאיון לרדיו צפון 104.5FM, יונה יהב הדגיש את החשיבות ההיערכות במקרה של מלחמה רחבה. "אנחנו משנים את שיטת בניית החניונים כדי שיהיו מוכנים לשהייה ארוכה". יהב גם מתח ביקורת על הצבא והוסיף כי "אף אחד לא מעדכן אותנו. אלוף פיקוד העורף יגיע מחר לעיר לראשונה"

חיזבאללה מפרסם תיעוד ארוך מכטבם איסוף שלו משמי הצפון/kkt

ראש העיר חיפה, יונה יהב, התראיין הבוקר (שני) ברדיו צפון 104.5FM על תרחיש של מלחמה רחבה בצפון, ועל ההיערכות של העיר.

"אני לא יכול לדבר בשם הצפון ואני לא באמת יודע מה קורה שם", אמר בפתח השיחה. "אף אחד לא מעדכן אותי כאילו אנחנו לא העיר הכי גדולה והכי חשובה בצפון. אנחנו לא מעודכנים לגבי מה שקורה, מחר, אלוף פיקוד העורף יגיע לראות אותנו לראשונה. נשמע מה יהיה לו להגיד, אבל אנחנו עושים הכול על מנת שהעיר ותושביה יהיו בטוחים וידעו מה לעשות במקרה של נפילת טילים, שיהיו יותר מדויקים ממה שהיה ב-2006", הוסיף בראיון לליאור רוזנפלד.

"עכשיו אנחנו משנים את שיטת בניית החניונים. מכינים אותם לשהייה ארוכה כי על פי ההערכות נשב במקלטים ובחניונים במינימום ארבעה ימים ברציפות, וזה מחייב הכנה שלהם. למשל, להתקין בתי שימוש, מה שאין היום והנחנו לבנות אותם במקומות שבונים בתים חדשים", הדגיש.

יונה יהב מתמנה לראשות העיר חיפה 31 במרץ 2024. ראובן קסטרו
"על פי ההערכות, אנחנו נשב במקלטים ובחניונים בארבעה ימים ברציפות". יונה יהב/ראובן קסטרו

לדבריו, "זה התקבל בהבנה מלאה, היזמים, שמדברים כל הזמן על פינוי בינוי, התחילו שזה חייב לעבור שינויים דרסטיים לאור המצב הבטחוני. למשל, צריך להקפיד על רוחב כבישים, לטובת אופן הפינוי של התושבים, אלה דברים שלא נלקחו בחשבון עד היום - ועכשיו צריכים להילקח בחשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully