וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר העלייה הקליטה: "מוטרד מההסתה - חצינו קווים כחברה וכמדינה"

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 8:48

השר אופיר סופר התייחס ב-103fm להסתה כלפי ראש הממשלה ואמר כי "הדברים שנאמרו מפי בכירים ובעלי השפעה - הן אמירות שחצו כל גבול. לדבריו, "זה לא לגיטימי ופוגע באמון שלי כאזרח, והדברים צריכים להיות מטופלים". על המשך המלחמה בעזה: "צריך ליצור יעדים"

מפגינים נגד נתניהו בקיסריה, 8 ביולי 2024/מוקד קיסריה

שר העלייה הקליטה, אופיר סופר (הציונות הדתית) התראיין הבוקר (שני) ב-103fm והתייחס להמשך להמשך המלחמה בעזה, למשא ומתן לעסקת חטופים ולהסתה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו לאור ניסיון ההתנקשות אתמול בנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ.

"מוטרד מההסתה. פניתי לכמה גורמים בהקשר הזה ואני חושב שחצינו קווים כחברה וכמדינה" אמר. לדבריו, "הדברים שנאמרו מפי בכירים ובעלי השפעה - הן אמירות שחצו כל גבול. צריך פעולה מהירה ונחושה".

על אופן הטיפול בהסתה אמר כי "צריך לזמן לחקירה ולתת לזה פומביות כדי שזה יהיה בסדר יומה של מדינת ישראל. אני לא מדבר כרגע על גורם ספציפי. אני באופן אישי לא מרגיש מאוים בכלל, אבל יש כאלו שכן. הבעתי את דעתי בנוגע לחשיבות השמירה על מוסדות הממלכה. יש אחריות לכולנו לטפל בעניין הזה. זה לא לגיטימי ופוגע באמון שלי כאזרח, והדברים האלה צריכים להיות מטופלים".

אופיר סופר, השבעת הכנסת ה-24, 6 באפריל 2021. ראובן קסטרו
מוטרד מההסתה. השר אופיר סופר/ראובן קסטרו
אמבד אופיר סופר

על המשך המלחמה בעזה אמר כי "צריך להמשיך ולהעמיק את הפעולות ביחס לכשירות הכוח וליצור יעדים. במקביל, כולנו מכירים שיש משא ומתן מתקדם ובשני הצדדים צריכים לעבוד", והוסיף כי "משא ומתן צריך להתנהל בשקט לצד המשך הלחץ הצבאי". לדבריו, "שר האוצר הוא לא הדרג היחיד שמדבר על זה בפומבי. ליברמן אמר דברים דומים לשלי. מ-7 באוקטובר ועד שעה לפני העסקה הקודמת - לא הבעתי דעה ולא אביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully