וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI אישר: זה החשוד בניסיון ההתנקשות בטראמפ

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 9:30

תומס מת'יו קרוקס, בן 20 מפנסילבניה הוא החשוד שניסה להתנקש בנשיא ארצות הברית לשעבר במהלך עצרת בחירות בפנסילבניה. לפי דיווחים, החשוד נרשם כמצביע של המפלגת הרפובליקנית. עם זאת, על פי נתונים של ועדת הבחירות הפדרלית, תרם כסף לארגון התומך בדמוקרטים

יריות במהלך עצרת בחירות של נשיא ארה״ב לשעבר דונלד טראמפ/רויטרס

הבולשת הפדרלית (FBI) אישרה כי תומס מת'יו קרוקס, בן 20 מפנסילבניה חשוד בניסיון ההתנקשות הלילה (ראשון) של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ בעצרת בחירות בפנסילבניה. ה"חוקרים העדיפו למצוא מניע למעשה ולקבוע אם ליורה היו שותפים", אמרו במסיבת העיתונאים.

לפי דיווחים, קרוקס רשום כמצביע של המפלגה הרפובליקנית עם כתובת ותאריך לידה, אם כי לא ברור מהרישומים מתי נרשם. עם זאת, על פי נתונים של ועדת הבחירות הפדרלית, קרוקס תרם 15 דולר ביוני 2021 ל-ActBlue - ועדת פוליטית שתומכת בדמוקרטים.

טראמפ ניצל מניסיון ההתנקשות ופונה מדמם מהמקום, במהלכו נהרגו מהירי שלושה בני אדם, בהם היורה קרוקס. לאחר שפונה לקבלת טיפול רפואי, טראמפ מסר כי "אני רוצה להודות לשירות החשאי של ארצות הברית, ולכל גורמי אכיפת החוק, על התגובה המהירה על הירי שהתרחש בפנסילבניה. והכי חשוב, אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחתו של ההרוג בעצרת, וגם למשפחתו של אדם נוסף שנפצע קשה", מסר טראמפ.

תומס מת'יו קרוקס, החשוד בניסיון ההתנקשות בטראמפ. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תומס מת'יו קרוקס, החשוד בניסיון ההתנקשות בטראמפ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד הוסיף הנשיא לשעבר: "זה מדהים שתקרית כזו יכולה להתרחש בארצנו. בשלב זה לא ידוע דבר על היורה, שנהרג. ירו בי בכדור שחדר את החלק העליון של אוזן ימין שלי. ידעתי מיד שמשהו לא בסדר כששמעתי קול רחש, יריות, ומיד הרגשתי את הכדור קורע את העור. היה דימום רב, ואז הבנתי אז מה קורה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully