וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטעות בשם החלל, קרובי משפחתו תוקפים את שרה נתניהו: "הממשלה של בעלך אחראית למותם"

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 0:38

"אין מצב שתיפגשי איתי או עם מישהו מבני ביתי מבלי שתשמעי מאיתנו כמה בעלך והממשלה שהוא עומד בראשה אחראים למותו של בני ולמותם של גיבורים כמותו", כתבה דבורה, אמו של עידו שני, ששמו שורבב בפוסט שפרסמה שרה. "תעיפי את השם של בן זוגי מהפוסט שלך", הוסיפה אלמנתו

רעיית רה"מ בדיון משפט נתניהו: "באמצע מלחמה לא עושים שום שיפוץ"/ביני אשכנזי

בעקבות הפרסום בחשבון האינסטגרם של שרה נתניהו שכלל טעות בכתיבת שמו של חלל צה"ל - קרובי המשפחה של הלוחם תקפו את רעיית ראש הממשלה: "תעיפי את השם של בן זוגי מהפוסט שלך". בפרסום המדובר, סיפרה נתניהו כי קיימה רצף מפגשים עם משפחות חטופים חיים, חטופים חללים ומשפחות של נופלים.

באחד המפגשים, שוחחה עם ליאור שני, אלמנתו של חלל צה"ל. שכתבה על המפגש, הגברת נתניהו טעתה בשמו, היכן שירת ואיפה נפל. רס"מ במיל' עדי שני ז"ל נפל בקרב בצפון רצועת עזה בחודש דצמבר 2023. "ליאור שני, אלמנתו של רס"מ עידו שני ז"ל, סגן מפקד סיירת נח"ל, נפל שהיה בדרכו להצלת 12 תצפיתניות בבסיס כרם שלום", כך כתבה רעיית ראש הממשלה בפוסט.

בתגובה, בנות משפחתו של רס"ן עידו שני, שנפל אף הוא ברצועה, הגיבו לפרסומה. "אין מצב שתיפגשי איתי או עם מישהו מבני ביתי מבלי שתשמעי מאיתנו כמה בעלך והממשלה שהוא עומד בראשה אחראים למותו של בני ולמותם של גיבורים כמותו", כתבה אמא של עידו, דבורה.

אלמתנו הוסיפה: "תעיפי את השם של בן זוגי מהפוסט שלך, את מבזה את זכרו. אולי פעם הבאה תקשיבי למה שאלמנות שאת פוגשת מספרות לך, או תתדרכי קצת יותר טוב את מי שכותב לך את הפוסטים". אחיו של עידו הוסיף: "אל תדברי מעולם על אחי המתוק שנהרג בעודו מנסה להציל את המדינה שאת הורסת".

בעקבות כך, פרסמה נתניהו פוסט מתוקן - אך ללא התנצלות על הטעות. "בעקבות טעות של הדובר, שמנהל את חשבון האינסטגרם שלי, אני מבקשת לפרסם מחדש את הפוסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully