וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצצה שהביאה לסופו של דף? כל התיעודים מניסיון החיסול בלב הרצועה

עודכן לאחרונה: 13.7.2024 / 16:28

חיל האוויר הפגיז הבוקר יעדים באזור מחנה הפליטים אל-מוואסי, בתקיפה שעל פי ההערכות הביאה לחיסולו של מוחמד דף, מספר 2 בחמאס. זמן קצר לאחר מכן - תיעודים מהתקיפה הופצו ברשתות החברתיות | צפו

צה"ל תקף בחאן יונס: יעד התקיפה - בכיר חמאס מוחמד דף 13 ביולי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חיל האוויר הפגיז הבוקר (שבת) יעדים באזור מחנה הפליטים אל-מוואסי, בתקיפה שיעדה היה מוחמד דף, מספר 2 בחמאס. זמן קצר לאחר מכן - תיעודים מהתקיפה הופצו ברשתות החברתיות.

הפלסטינים מדווחים על עשרות פצועים והרוגים. לפי הערכות במערכת הביטחון, רוב הסיכויים שדף נהרג כי שהה מעל פני הקרקע ולא במנהרה, בין מתחם מבנים.

לוואלה נודע כי בשב"כ אישרו כי הדמות שנמצאת מעל הקרקע בחאן יונס הוא לא אחר מהמבוקש מספר 2 ברצועת עזה מוחמד דף. לצידו, לפי המודיעין המדויק שהתקבל, ראפעת סלמה מח"ט חאן יונס ופעילים נוספים. חיל האוויר תקף את הנקודה תוך ניצול הזדמנות שבה דף נמצא מעל הקרקע ודיווח על פגיעה מדויקת במטרה.

צה"ל תקף בחאן יונס: יעד התקיפה - בכיר חמאס מוחמד דף 13 ביולי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לשכת ראש הממשלה הודיעה כי תתקיים הערכת מצב בהמשך היום. "ראש הממשלה נתניהו נתן כבר בתחילת המלחמה הנחיית קבע לחסל את בכירי החמאס", נכתב. ראש הממשלה עודכן בכל ההתפתחויות במהלך הלילה וממשיך לקבל עדכונים שוטפים. ראש הממשלה יקיים במהלך היום הערכת מצב עם כל גורמי הביטחון והמל"ל כדי לדון על ההתפתחויות והצעדים הבאים".

משרד הביטחון הוציא הודעה בה התייחס לאירוע. "לאור ההתפתחויות האחרונות ברצועת עזה, שר הביטחון יואב גלנט קיים כעת הערכת מצב מבצעית עם הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי וראש השב"כ רונן בר, נכתב.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
תקיפת צה"ל באזור מחנה העקורים אל-מוואסי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בצה"ל העלו דריכות וכוננות מחשש לתגובה משמעותית מצד חיזבאללה וחמאס, אך יש לציין כי היכולת של חמאס לשגר רקטות לגוש דן נמוכה מאוד.

בשעות האחרונות התקבלו דיווחים ברצועת עזה על כך שיעד התקיפה היה מוחמד דף, ששהה במתחם אזרחי בין מבנים, מכוסה בסככות. לא באוהלים. דף הוא מבוקש אחריו רוצים במערכת הביטחון כ-30 שנים וכמה פעמים ניצל ברגע האחרון. במערכת הביטחון מחכים לאישור סופי על החיסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully