וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של החטוף: "כולנו רוצים לבוא חשבון עם מרצחי החמאס, אבל לא על חשבון יקירנו"

עודכן לאחרונה: 13.7.2024 / 17:40

עינב צנגאוקר במסר תקיף לראש הממשלה נתניהו בעקבות ההערכה כי מוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס, חוסל ברצועת עזה. "אם הוא חוסל כשהעסקה על השולחן, ונתניהו לא אומר שהוא מוכן לקבל את העסקה, זה אומר שהוא ויתר על מתן שלי ועל שאר החטופים"

עינב צנגאוקר מזניקה את הקטע האחרון של צעדת משפחות חטופים לירושלים, 13 ביולי 2024/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

בזמן שהסבירות כי בכיר חמאס, מוחמד דף, חוסל בתקיפת צה"ל בדרום הרצועה, עינב צנגאוקר, אימו של מתן, שנמצאת בדרכה לירושלים בצעדת משפחות החטופים הגיבה לדברים. "כולנו בעד לבוא חשבון עם מרצחי החמאס, אבל לא על חשבון חיי היקרים שלנו והסיכוי שלנו לקבל אותם חזרה", אמרה.

"אם מוחמד דף חוסל כשהעסקה על השולחן, ונתניהו לא קם עכשיו ואומר שהוא מוכן לקבל את העסקה, גם במחיר סיום המלחמה, זה אומר שהוא ויתר על מתן שלי ועל שאר החטופים. אנחנו כפסע מעסקה וזה עלול להתפוצץ לנו בפנים. אנחנו נאבקים יום-יום כדי להשיב את הילדים והמשפחות שלנו הביתה. נתניהו, אל תקבור את החטופים. צא לציבור עכשיו ותכריז שאתה תומך בעסקה שעל הפרק בלי חירטוטים ותנאים חדשים. קיבלת את תמונת הניצחון. עכשיו די לטרפד, תביא עסקה".

גם ממשטה משפחות החטופים נמסר: "אדוני ראש הממשלה, עסקת נתניהו נמצאת בישורת האחרונה לחתימה ולהחזרת החטופים הביתה, זה הזמן להורות לצוותי המו"מ להגיע להסכמות ולהחזיר את כולם הביתה, את החיים לשיקום ואת החללים והנרצחים לקבורה בארצם. אנחנו מחכים להם כבר 281 ימים. הגיע זמן חטופים".

עינב צנגאוקר, הצהרת בני משפחות חטופים, שער בגין, 29 ביוני 2024. ללא, צילום מסך
"אנחנו כפסע מעסקה וזה עלול להתפוצץ לנו בפנים". עינב צנגאוקר/צילום מסך, ללא

משפחות חטופים ואלפי תומכים במאבק לשחרורם צועדים מהבוקר (שבת) לכיוון ירושלים. ביום הרביעי של הצעדה שיצאה מתל אביב, הלכו בכביש 1 וחסמו אותו לתנועה בדרישה להגיע כעת לעסקה. בין המשתתפים נמצאים קרוביהם של גדי מוזס, מתן צנגאוקר, עופר קלדרון, יורם מצגר, דרור אור ואברהם מונדר. על הכביש רוססה כתובת "עסקה או מוות" בצבע אדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully