וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים צועדים לירושלים בדרישה לשחרור החטופים: "לא ניתן לטרפד את העסקה"

עודכן לאחרונה: 13.7.2024 / 11:38

הצועדים הולכים על כביש 1 בדרך להפגנה הגדולה שתתקיים מול משרד ראש הממשלה בעיר. על הכביש בדרך לירושלים רוססה כתובת "עסקה או מוות" בצבע אדום. "אנחנו דורשים נתניהו להפסיק לטרפד את העסקה ולשים בצד כל שיקול אישי או פוליטי", אמרה עינב צנגאוקר

צעדת משפחות חטופים בדרך לירושלים/יאיר פלטי

משפחות חטופים ואלפי תומכים במאבק לשחרורם צעדו הבוקר (שבת) לכיון ירושלים. ביום הרביעי של הצעדה שיצאה מתל אביב, הלכו בכביש 1 וחסמו אותו לתנועה בדרישה לעסקה. בין המשתתפים נמצאים קרוביהם של גדי מוזס, מתן צנגאוקר, עופר קלדרון, יורם מצגר, דרור אור ואברהם מונדר. על הכביש רוססה כתובת "עסקה או מוות" בצבע אדום.

"עוד שבת ש-120 חטופים בשבי חמאס. העם רוצה להציל חיים, העם רוצה להחזיר את החטופים הביתה. לעם הזה מגיעה תקווה ואנחנו ניתן לעם הזה תקווה. אנחנו מקבלים עוד ועוד דיווחים שראש הממשלה בנימין נתניהו מטרפד את העסקה. הוא מכניס סעיפים למתווה שעלולים לעלות בחייו של מתן שלי ושל עוד חטופים. אנחנו לא ניתן לך בנימין נתניהו. אנחנו דורשים ממך להפסיק לטרפד את העסקה, לחתום על העסקה, לשים בצד כל שיקול אישי או פוליטי ולהחזיר את החטופים הביתה", אמרה עינב צנגאוקר בפתח הצעדה היומית.

צעדת משפחות החטופים בדרך לירושלים. יאיר פלטי, אתר רשמי
כתובת "עסקה או מוות" רוססה על כביש 1/אתר רשמי, יאיר פלטי
איילה מצגר בצעדה: "נתניהו אנחנו לא נפסיק". שב״פ ויאיר פלטי, אתר רשמי
אילה מצגר: "נתניהו אנחנו לא נפסיק עד שתחזיר אותם הביתה"/אתר רשמי, שב״פ ויאיר פלטי
צעדת משפחות חטופים בדרך לירושלים. יאיר פלטי, אתר רשמי
עולים לרגל: צעדת משפחות חטופים בדרך לירושלים/אתר רשמי, יאיר פלטי

בשבוע שעבר, ביום יציאת הצעדה מתל אביב, משפחות חטופים האשימו את משטרת ישראל "בפגיעה במאמץ לשחרור חטופים - בשליחות השר בן גביר" - לאחר שלדבריהן, המשטרה סירבה לאשר להן את צעדת המחאה. לדברי המשפחות, המסלול לא אושר על ידי המשטרה, על אף שמסלול דומה אושר בעבר לצעדת משפחות. זאת לטענתם, בשליחות השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שאמון על המשטרה ומתנגד לעסקת חטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully