וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשונה בדרום אמריקה: ארגנטינה הכירה בחמאס כארגון טרור

עודכן לאחרונה: 13.7.2024 / 10:00

במכתב מלשכתו של הנשיא חאבייר מיליי, ממשלת ארגנטינה הוכיחה שוב כי היא עומדת לצד ישראל. "הם אחראים יחד עם איראן על פיגוע הטרור בשגרירות ישראל בבואנוס איירס", נכתב. "כל מי שתוקף את ארגנטינה - טרוריסט". המדינה סבלה בעבר גם כן מאירועי טרור מצד חמאס

נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי נחת בישראל/יוסי פונס, משרד החוץ

ממשלת ארגנטינה הכריזה אתמול (שישי) על הכרתה בארגון חמאס כארגון טרור, ובכך הפכה למדינה הדרום אמריקנית הראשונה שעושה זאת. "בחמאס לקחו אחריות על הזוועות שביצעו במהלך המתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר, שמתווספת למתקפות טרור נוספות שבוצעו בעבר על ידי ארגון הטרור", נכתב במכתב מלשכתו של הנשיא חאבייר מיליי.

"בשנים האחרונות, נחשף הקשר בין חמאס לאיראן, שאחראים יחדיו על פיגוע הטרור בשגרירות ישראל בבואנוס איירס ובבניין הקהילה היהודית, שגבה את חייהם של יותר מ-100 בני אדם. ארגנטינה מחשיבה את עצמה כחלק מהקהילה המערבית, מכירה בזכות הפרט. ולכן, כל מי שתוקף את ארגנטינה מבחינתנו הוא מוגדר טרוריסט".

הצהרת ממשלת ארגנטינה כי חמאס הוא ארגון טרור. ללא, אתר רשמי
"נחשף הקשר בין חמאס לאיראן". הצהרת נשיא ארגנטינה בנושא/אתר רשמי, ללא

בחודש פברואר האחרון נשיא ארגנטינה חאבייר מיילי ביקר בישראל ונפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה יצחק הרצוג. בביקורו הוא הבטיח להעביר את שגרירות ארגנטינה לירושלים ולהכיר בחמאס כארגון טרור - הבטחה שהתקיימה היום. "לא גינינו רק את פעולות הטרור של חמאס, אלא גם הבענו את הזדהותנו עם מדינת ישראל, והמשכנו לתמוך בזכותה הלגיטימית של ישראל להגנה עצמית", אמר הנשיא הארגנטינאי במפגש עם הנשיא יצחק הרצוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully