וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תשאיר אותי לבד": ההודעות האחרונות של אשתו של ולרי, שמת מפגיעת כטב"מ

עודכן לאחרונה: 12.7.2024 / 15:51

אביגל צ'פונוב ספונזיקוב, פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה את המסרים האחרונים ששלחה לבעלה ולרי, עד שהגיעה הבשורה הנוראית על מותו: "תגיד לי שזה חלום". צ'פונוב, בן 33 מנתניה, נהרג מפגיעת כטב"ם בקיבוץ כברי בגליל המערבי. הוא שירת כקצין הרכב של גדוד 9308 בחטיבת אלון

ולרי צ'פונוב ז"ל בפרויקט של ערוץ הספורט לתמיכה בעסקים של מילואימניקים/ללא

לאחר שהותר לפרסום הבוקר (שישי) כי רס"ר (מיל') ולרי צ'פונוב, בן 33 מנתניה, קצין הרכב של גדוד 9308, נהרג אמש מפגיעת כטב"מ בגליל המערבי, אשתו אביגל שיתפה בפייסבוק את ההודעות האחרונות ששלחה לו. לזוג ילדה בת שלוש ותינוק בן תשעה חודשים.

בטקסט שפורסם, אשתו שולחת לו הודעות מצוקה לאורך שעות בבקשה שיענה, ללא הועיל: "תגיד לי רק שאתה בסדר, אני מתחננת. אני לא עומדת בזה".

הודעות אחרונות של אביגיל צ'פונוב לולרי צ'פונוב. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"תגיד לי רק שאתה בסדר, אני מתחננת. אני לא עומדת בזה". ההודעות האחרונות של אביגל צ'פונוב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

צ'פונוב הובא במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל בנהריה ובהמשך נקבע מותו. במקביל, זוהו פגיעות גם ביישוב כברי, שלא פונה מתושבים במהלך המלחמה; נזק נגרם לבית ולרכבים שחנו סמוך. אחרי האזעקות, בצה"ל עדכנו כי זוהו כמה כטב"מים שחצו משטח לבנון - ונפלו בגליל המערבי. "לאחר האירוע, צה"ל עדכן כי יורטו כמה מטרות אוויריות חשודות נוספות שלא חצו לשטח ישראל, ולכן לא הופעלה התרעה", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully