וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיש עתיד על עסקת חטופים: "ניתן לנתניהו רשת ביטחון. כשיפנה אלינו - נדון על הפרטים"

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 22:13

יו"ר ועדת חוץ וביטחון וסגן ראש המוסד לשעבר, ח"כ רם בן ברק, התייחס בריאיון ל-103FM לאפשרות שמפלגתו תספק לנתניהו רשת ביטחון פוליטית בשביל עסקת חטופים, והבטיח: "אנחנו מאוד רוצים שתהיה עסקה ואם נתניהו יפנה אלינו הוא לא יתאכזב"

לפיד לנתניהו: אם סמוטריץ' ובן גביר יפרשו בגלל עסקה - ניתן לך רשת ביטחון/ערוץ הכנסת

חבר הכנסת רם בן ברק, לשעבר יו"ר ועדת חוץ וביטחון וסגן ראש המוסד, התייחס היום (חמישי) בריאיון ל-103FM לאפשרות שמפלגתו "יש עתיד" תספק לראש הממשלה, בנימין נתניהו, רשת ביטחון פוליטית בשביל עסקת חטופים - במקרה שבו סמוטריץ' ובן גביר יפרשו מהממשלה.

"אנחנו ניתן לו רשת ביטחון. ברגע שיפנה אלינו - נדון איתו על הפרטים", אמר ח"כ בן ברק והבהיר: "אנחנו מאוד מאוד רציניים ברצון שלנו שתהיה עסקה ושזה לא יהיה המכשול. אנחנו מאוד נחושים לבצע עסקה ואנחנו מבינים שיהיה לזה גם מחירים ואנחנו נדבר איתו על הפרטים".

רם בן ברק, יאיר לפיד, פריימריז לראשות יש עתיד, 28 במרץ 2024. ראובן קסטרו
"אף אחד לא חושב שזו עסקה טובה אבל היא הכרחית ואין מנוס", ח"כ בן ברק ולפיד/ראובן קסטרו

ח"כ בן ברק נשאל האם לרשת הביטחון שהובטחה ישנו תאריך תפוגה, והשיב: "אני אומר לך שכשהוא יבוא והוא יבקש, אנחנו נדבר איתו. אנחנו מאוד רוצים שתהיה עסקה ואם נתניהו יפנה אלינו הוא לא יתאכזב. מאחר ונתניהו איש מאוד מורכב ואין לו איזשהו אמינות לגבי איך הוא מחזיק הסכמים ומה הוא עושה ומה הוא לא, אז אנחנו נצטרך לדון איתו בפרטים ולראות שהפעם אנחנו מבטיחים את זה".

בהמשך השיחה הוסיף חבר הכנסת: "אני מקווה מאוד שתהיה עסקה, אני מקווה שהממשלה והעומד בראשה יתעלה על עצמו הפעם ולא יכשיל אותה, אני מאוד מקווה כמו הרבה אנשים שמאזינים לנו עכשיו, זה מדיר שינה מעיניי, אבל להגיד אם אני בטוח שתהיה? אני לא בטוח. אני מתרשם שהדברים הם רציניים. אף אחד לא חושב שזו עסקה טובה אבל היא הכרחית ואין מנוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully