וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסה הדוגמנית שקרעה את הלשון של בן זוגה בנשיקת הפרידה

17.7.2024 / 0:10

אדאיה לופז הספרדית החליטה לנקום בבן זוגה שרצה להיפרד ממנה, והשאירה אותו ללא חוש טעם ועם בעיות בדיבור. כשנשלחה לכלא ברחה, ככל הנראה לתאילנד. אבל לאחר מספר שנים בהם התחמקה מעונש בסופו של דבר היא נתפסה והיא צפוייה להענש בחומרה

5 עובדות על נשיקות/מערכת "אסור לפספס"

דוגמנית, שקרעה בנשיכה את הלשון של בן הזוג שלה אחרי שהוא סיים את מערכת היחסים שלהם והיא ביקשה ממנו "נשיקה אחרונה", נעצרה סוף סוף אחרי תקופה ארוכה בה הייתה במנוסה. בדיילי מייל דווח שאדאיה לופז המריאה לתאילנד על פי השמועות כשנעלמה אחרי המתקפה הנוראית שלה על בן הזוג שלה ביוני 2016. אבל לופז, כיום בת 26, הגיעה סוף סוף אל מאחורי סורג ובריח אחרי שאותרה בריזורט בקוסטה בראבה, בצפון ברצלונה.

המשטרה הצליחה למצוא אותה אחרי שקיבלה טיפ אנונימי שהסגיר את מיקומה. לופז, שהשאירה את בן הזוג שלה עם נכות בדיבור ובעיות בבלוטת הטעם, צפויה להישאר במעצר עד שתתייצב אל מול שופט לפני שתתחיל במאסר שיהיה ככל הנראה בן 6 שנים, על התקיפה המסוכנת שלה.

הספרדית תוארה כדוגמנית שאפתנית באתר הסוכנות שהעסיקה אותה והציגה תמונות של גופה המקועקע כשהיא לבושה תחתונים ומתגלגלת על מיטה, היא נמלטה מהחוק בשנה שעברה, אז נפסק עליה לשלם פיצויים בסך 50,000 ליש"ט וניתנו לה 15 ימים להתייצב בכלא לאחר שהורשעה בפציעת בן זוגה, המבוגר ממנה ב-22 שנים וזוהה רק בשמו הפרטי אהרון, זאת לאחר הליך משפטי ארוך מאוד.

היא הפכה לעבריינית נמלטת בכך שהפרה את צו בית המשפט ולא הופיעה בשערי הכלא בתום 15 הימים שלה. אדאיה, שפגשה את בן זוגה לשעבר באינטרנט, התגוננה במהלך המשפט בטענה שפעלה מתוך הגנה עצמית לאחר שחוותה אלימות מצד בן הזוג שכללה ניסיון להטביעה אותה. אך היא נמצאה אשמה בכך שהשתמשה בשיניה כ"צבת" כדי לקרוע חלק מלשונו של אהרון לפני שירקה אותה על הרצפה - לאחר שביקשה ממנו "נשיקה אחרונה" כשהוא ניסה לסיים את מערכת היחסים שלהם.


עוד נשיכות אכזריות
נשכה וקרעה לבן זוגה את האשכים - כי סירב לעשות איתה שלישייה

תיעוד קשה לצפייה: אישה נשכה את איבר המין של הגבר שתקף אותה באייומי סכין

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
@htnoticiasdo La Policía regional de Cataluña detuvo el 25 de junio de 2024 a Adaia López en Sant Antoni de Calonge (Girona). López estaba en busca y captura tras ser condenada a seis años de prisión por la Audiencia de Barcelona por un delito de lesiones, después de arrancarle un trozo de lengua a su novio durante un beso en 2016. La lengua de la víctima no pudo ser reconstruida, dejando graves secuelas. Para ampliar esta información visite nuestro portal: www.htnoticias.com #htnoticiasrd #htnoticias #htredes #Actualidad #Cataluña #detenida #Internacionales #SantAntoni #tiktok #tiktokviral #paratiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ♬ original sound HT Noticias

התקיפה עצמה התרחשה ב-26 ביוני 2016, בביתם המשותף של בני הזוג ליד ברצלונה, כשהמותקף היה בן 40 והיא רק בת 18.שכן סיפר ששמע את צעקותיו של אהרון ומיהר לביתם של בני הזוג לבדוק את המהומה. על פי הדיווחים הוא מצא את בן ה-40 שותת דם והוא פונה במהירות לבית החולים שם הצליחו הרופאים לעצור את הדימום.

הנזק שנגרם לו תואר במהלך המשפט כבלתי הפיך והוא נזקק לטיפול מקצועי ארוך על מנת לשפר את בעיות הדיבור שנגרמו לו ואמר שאיבד את חוש הטעם בלשונו הוא ולא מצליח להבדיל בין מאכלים מלוחים למתוקים.

עורך דינו של אהרון, פפה ריי, טען בשנה שעברה אחרי בריחתה של לופז שהיא נראתה במספםר תמונות ברשתות החברתיות כשהיא מבלה בחופי תאילנד. "יש כאן אישה שביצעה פשע משמעותי, השאירה מישהו ללא הלשון שלו, וכעת במקום להיות בידי הרשויות ובמאסר - היא חוגגת ומבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully