וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אכזריות מזעזעת": פוענח רצח מאבטחו של ראש העיר טייבה, שלושה יואשמו

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 10:53

מהחקירה עולה כי 2 קרובי משפחה הגיעו ברכבם לביתו של ראש העיר, ירו באדיר גאנם, המאבטח שניגש אליהם, וגנבו את נשקו. השניים, לצד חשוד נוסף, צפויים להיות מואשמים במעשים בשבוע הבא. "פגעו בבן שלי ללא כל סיבה, הוא היה מלח הארץ. החיים התהפכו", סיפר אביו של אדיר

תיעוד מצלמות האבטחה רצח נבילה סנדין כפר ג'ת/מצלמות אבטחה

המשטרה פענחה את רצח מאבטח ראש עיריית טייבה שהתרחש באפריל אשתקד - היום (חמישי) הוגשה הצהרת תובע נגד שלושה חשודים. כתב אישום צפוי להיות מוגש נגדם בשבוע הבא.

מפרטי החקירה עולה כי שניים מהחשודים הגיעו לביתו של ראש העיר ברכב שהיה שייך לקרוב משפחתם, שעליו הותקנו לוחיות זיהוי גנובות. כחלק מתפקידו גאנם ניגש אליהם, ובתגובה השניים פתחו לעברו בירי מטווח קרוב - כך על פי החשד. אז, אחד החשודים יצא מהרכב וניגש אליו בעוד שהחשוד השני גנב את אקדחו. גאנם נפצע אנושות ומותו נקבע בבית החולים.

עוד באותו היום, נעצר אחד מהחשודים - ובהמשך עלה החשד כי ברצח מעורבים שניים מקרובי משפחתו, תושבי טייבה שלאחר האירוע נמלטו ליהודה ושומרון. הם נעצרו בחודש שעבר.

והיב גאנם, אביו של אדיר, אמר כי "הבוקר יותר טוב, אנחנו שמחים שהתיק פוענח לאחר שנה וחודשיים. שהכלבים סוף סוף יהיו מאחורי סורג ובריח. הם צריכים להירקב בבית סוהר עד יומם האחרון. בחיים לא חשבתי שזה יגיע עד אליי. אפילו בחלום הכי גרוע. תמיד הלכנו בדרך הנכונה, רחוק מכל מה שקורה ברחוב הערבי, אני נגעל להזכיר את זה בכלל. הילדים שלי הלכו רק לדברים טובים, מלח הארץ, כולם אנשי ביטחון. פגעו בבן שלי ללא כל סיבה שבעולם ועזבו אותו בדם קר. הוא לא עדה רע לאף אחד. לרצוח אותו באכזריות כזו הרג אותנו, זה הרג את המשפחה. החיים שלנו התהפכו. נמשיך להיות ממורמרים כל החיים, אבל לפחות יש הקלה שהם נתפסו ואני דורש ממערכת המשפט שיורידו את העונש הכי כבד שאפשר עליהם, למען יראו וייראו. אני רוצה להגיד תודה לבן גביר, למפקד מחוז מרכז אבי ביטון, לימ"ר מרכז וליחידת הגדעונים ולשב"כ".

אדיר גאנם, מאבטח ראש העיר טייבה שנרצח ביריות. 21 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אדיר גאנם, מאבטח ראש העיר טייבה שנרצח ביריות. 21 באפריל 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה והיום הוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום, לצד בקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים.

"הזדעזענו מהאכזריות מהרגע הראשון", אמר גורם במשטרה. לא נמצא מניע מלבד העובדה שהיה מאבטח של ראש העיר, שהיה מאוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully