וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא הולכים לנצח": ג'ורג' קלוני קרא לביידן לפרוש מהמרוץ לנשיאות

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 4:10

במאמר שכתב ל"הניו יורק טיימס" הדגיש השחקן האמריקני, הידוע כתומך של המפלגה הדמוקרטית, כי הנשיא הנוכחי "לא יכול לנצח". לדבריו, הוא "איננו ג'ו 'הדבר האמיתי' ביידן של 2010. הוא גם לא היה ג'ו ביידן של 2020. הוא היה אותו אדם שכולנו ראינו בעימות"

דיון נשיאותי ראשון ב-2024 באטלנטה ביידן טראמפ/רויטרס

השחקן ובמאי הקולנוע האמריקני ג'ורג' קלוני, שנחשב לתומך גדול של המפלגה הדמוקרטית, קרא אמש (רביעי) לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לפרוש מהקמפיין לבחירתו מחדש כי הוא "לא יכול לנצח".

במאמר דעה שכתב בניו יורק טיימס הוסיף קלוני כי "זה כואב לומר את זה אבל ג'ו ביידן שנפגשתי איתו לפני שלושה שבועות באירוע גיוס כספים איננו ג'ו 'הדבר האמיתי' ביידן של 2010. הוא גם לא היה ג'ו ביידן של 2020. הוא היה אותו אדם שכולנו ראינו בעימות".

ג'ורג' קלוני. GettyImages
קרא לביידן לפרוש מהמירוץ. ג'ורג קלוני/GettyImages

לדבריו, "אני אוהב את ג'ו ביידן. כסנאטור, כסגן נשיא וכנשיא. אני מחשיב אותו חבר שלי, אני מאמין בו, באופי שלו ובמוסר שלו", והוסיף כי "הקרב היחיד שהוא לא יכול לנצח בו הוא המאבק נגד הזמן. אף אחד מאיתנו לא יכול".

קלוני הדגיש במאמר כי "אנחנו לא הולכים לנצח בנובמבר עם הנשיא הזה. בנוסף, לא ננצח בבית הנבחרים ואנחנו הולכים להפסיד את הסנאט. זו לא רק דעתי. זו דעתם של כל סנטור וחבר קונגרס ששוחחתי עמו בפרטיות. כל אחד, בלי קשר למה שהוא או היא מצהירים בפומבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully