וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתו את הישראלי ומלכת היופי לשטח חקלאי לצורך "עסקת נדל"ן" - ורצחו אותם

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 17:22

פריצת דרך בחקירת רצח הישראלי וארוסתו בפיליפינים: במסיבת עיתונאים, המשטרה הלאומית הציגה לראווה את שני החשודים העיקריים ברצח - שני שוטרים לשעבר. חשוד נוסף הפליל את שני השוטרים, וחשוד אחר הפנה את המשטרה למקום קבורתם של הזוג. שני חשודים עדין בבריחה

הרכב השרוף בו נהגו יצחק כהן ארוסתו ג'נבה לופז בפיליפינים/ללא

התפתחות בחקירת הרצח הכפול בפיליפינים. המשטרה הלאומית של הפיליפינים (PNP) חשפה את זהותם של שני אנשי משטרה לשעבר החשודים כי רצחו את הישראלי יצחק כהן וארוסתו, הדוגמנית ומלכת היופי, ג'נבה לופז. המשטרה מעריכה כי יש בפרשיה שבעה מעורבים. שניים מהם עדיין בבריחה מהמשטרה.

הישראלי יצחק כהן  וארוסתו הדוגמנית ומלכת היופי המקומית ג'נבה לופז נעדרים מזה שלושה ימים בפיליפינים. באדיבות המשפחה
יצחק כהן וארוסתו ג'נבה לופז/באדיבות המשפחה
הישראלי יצחק כהן  וארוסתו הדוגמנית ומלכת היופי המקומית ג'נבה לופז נעדרים מזה שלושה ימים בפיליפינים. באדיבות המשפחה
פותו להגיע לנחלה מרוחקת, ונרצחו. יצחק כהן וארוסתו ג'נבה לופז/באדיבות המשפחה

בתדרוך עיתונאים שנערך במטה המשטרה בסמוך לבירה מנילה, הציגה המשטרה לראווה את שני החשודים המרכזיים שתכננו את הרצח, ונקבה בשמותיהם, מייקל גויאנג ורומל אבוזו. קצין משטרה בכיר אמר כי המניע לרצח היה ככל הנראה, סכום כסף שהשוטר גויאנג חב לכהן וללופז. על פי החשד, גויאנג טען שבמקום סכום הכסף, הוא יעניק להם פיסת קרקע, ופיתה אותם להגיע למקום תחת התירוץ שחשוב שיראו את הנחלה. השוטר השני, אבוזו, התחזה לאדם שמעוניין לקנות את הקרקע כדי להתיר אותה ממשכנתא ובכך לסייע לתהליך ההעברה. לאחר שפגשו את בני הזוג הם ירו בהם. "זו פעילות מתוכננת", מסר קצין המשטרה, "בני הזוג מתו מפצעי ירי, על סמך תוצאות הנתיחה שערכה הלשכה הלאומית לחקירות".

הוא מסר כי אחד הנחקרים בפרשה, "ג'ון-ג'ון", נהגו של מייקל גויאנג, הוביל לפריצת דרך כשבחקירתו הפליל את השניים וגולל את אירועי אותו יום בפני החוקרים. הוא גם מי שחשף את מיקומם של שרידיהם של בני הזוג. לדברי המשטרה, חשוד נוסף הודה כי קבר את גופות בני הזוג. אלה נאספו אחר כך על ידי הרשויות ב-6 ביולי. המשטרה מסרה כי גויאנג ואבוזו נמצאים כעת במעצר משטרתי וכי מתנהל מצוד נגד שני אנשים נוספים שלכאורה סייעו גם הם לאבוסו וגויאנג בביצוע הרצח של בני הזוג.

החשודים העיקריים ברצח בני הזוג כהן ולופז מוצגים לראווה במסיבת עיתונאים. בן בריונס, סוכנות החדשות של הפיליפינים, אתר רשמי
החשודים העיקריים ברצח בני הזוג כהן ולופז מוצגים לראווה במסיבת עיתונאים/אתר רשמי, בן בריונס, סוכנות החדשות של הפיליפינים

מפקד המשטרה הלאומית של הפיליפינים, רומל פרנסיסקו מרביל, הבטיח כתבי אישום כנגד המעורבים ברצח לופז וכהן. לדבריו, שני השוטרים לשעבר יואשמו בשני סעיפי רצח ובנוסף באישומים של החזקת כלי נשק בלתי חוקיים והחזקה בלתי חוקית של אמל"ח, הנובעים מהפעולות שהביאו למעצרם. נמסר שהשניים פוטרו משירות המשטרה ב-2019 וב-2020 בשל נפקדות. "הרשויות לא ינוחו עד שהאחראים יועמדו לדין", מסר שר הפנים של הפיליפינים, בנחור אבלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully