וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שבועיים של חיפושים: נמצאו גופותיהם של הישראלי ובת זוגו שנעלמו בפיליפינים

עודכן לאחרונה: 6.7.2024 / 12:17

יצחק כהן וארוסתו ג'נבה לופז שנעלמו לפני כשבועיים ממכוניתם נמצאו ללא רוח חיים. שגרירות ישראל במנילה, יחד עם מחלקת ישראלים בחו"ל במשרד החוץ מסייעות למשפחת כהן בהעברת הארון ארצה. המשטרה סירבה למסור פרטים על השרידים, כולל המיקום המדויק וכיצד נמצאו

הרכב השרוף בו נהגו יצחק כהן ארוסתו ג'נבה לופז בפיליפינים/ללא

יצחק כהן וארוסתו ג'נבה לופז שנעלמו לפני כשבועיים ממכוניתם בפיליפינים נמצאו אמש (שישי) ללא רוח חיים. שגרירות ישראל במנילה, יחד עם מחלקת ישראלים בחו"ל במשרד החוץ מסייעות למשפחת כהן בהעברת הארון ארצה. משטרת טארלאק סירבה למסור פרטים על השרידים, כולל המיקום המדויק וכיצד נמצאו. נסיבות האירוע עדיין בחקירה.

יצחק כהן, בן ה-37 וג'נבה לופז נעדרו מאז ה-21 ביוני, אז יצאו לראות קרקע חקלאית לרכישה, בנסיבות שטרם התבררו. משפחתה של לופז דיווחה על כי באופן לא אופייני היא לא יצרה קשר שעות ארוכות ולא נראתה ברשתות החברתיות.

ג'נבה הודיעה לקרוביה על פגישה אליה יצאה בליווי ארוסה, יצחק כהן, לצורך עסקת נדל"ן בה היה מעורב שוטר לשעבר מאנג'לס, ששימש כמתווך. בחקירתו אחרי היעלמותם אישר האיש כי נפגשו בשטח, אך מסר כי נפרד מבני הזוג לאחר הפגישה.

הישראלי יצחק כהן  וארוסתו הדוגמנית ומלכת היופי המקומית ג'נבה לופז נעדרים מזה שלושה ימים בפיליפינים. באדיבות המשפחה
סוף עצוב? יצחק כהן וג'נבה לופז/באדיבות המשפחה

מכונית הספורט הכסופה מתוצרת ניסאן בה יצאו למקום מביתם בעיר אנג'לס נמצאה למחרת על ידי כבאים כשהיא נטושה ועולה באש, לצד כביש באזור טארלק אליו יצאו, אבל השניים נעלמו כאילו בעלה אותם האדמה. הקרובים העלו חשד כי הם נחטפו. בין השרידים החרוכים שנמצאו ברכב היו חפציה האישיים של לופז, כולל תעודת הזהות שלה. צוות חקירה מיוחד עוסק בתעלומה מאז אבל החקירה והחיפושים שבאו לאחר מכן, על הקרקע וגם בסיוע רחפנים לא העלו דבר. משפחתה של הדוגמנית הכריזה על פרס כספי של 250,000 פזו פיליפיני (16 אלף שקלים) עבור כל מידע שיסייע באיתור השניים.

חברת חקירות פרטית שגייסו בני משפחה והפעלתה של משטרה מיוחדת בפיליפינים הביאו לפריצת הדרך. לפני חמישה ימים החיפושים קיבלו תפנית. דובר המשטרה הלאומית של הפיליפינים ז'אן פג'רדו חשף כי המשטרה עלתה על זהותם של חשודים בחטיפה. הוא הבטיח התקדמות משמעותית בחקירה.
למרבה הצער, ההתקדמות הובילה למציאת הגופות. יניב, אחיו של יצחק כהן, שיצא לפיליפינים לקדם את החקירה, זומן למכון הפתולוגי המקומי וזיהה את גופת האח. עכשיו עסוקה המשפחה בסיוע משרד החוץ, בהבאתו של יצחק כהן לקבורה בישראל.

נתי, אחיו של יצחק כהן שאף הוא סייע בזיהוי, אמר לוואלה: "זה סוף עצוב מאד. לאורך כל הדרך אנחנו האמנו והייתה לנו תקווה שהם ישובו אלינו בחיים. אנחנו מאד מתחברים לרגשותיהם של החטופים בעזה ולמצוקה שלהם. אפשר להגיד שלנו יש עכשיו סגירת מעגל מסוימת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully