וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט מטלטל: סרטון AI דימה את עדות אלמה אברהם מהשבי

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 11:41

ברקע הפסגה בקטאר לעסקת החטופים, פרויקט "Remember" פרסם את פרויקט AI המדמה בצורה ויזואלית עדויות הקשות של שורדי שבי ששוחררו משבי חמאס. "כשהגענו לעזה, אנשים תקפו אותי, היכו אותי, ושרפו לי את היד", נאמר על ידי אברהם בסרטון. "ממשיכה להילחם על חיי בכל יום"

עדותה המטלטלת של אלמה אברהם, החטופה שחזרה מהשבי על סף מוות/פרויקט 'Remember'

ברקע הפסגה שהתקיימה אמש (שלישי) בקטאר לעסקת החטופים, פרויקט "Remember" פרסם את החלק השלישי בפרויקט AI המדמה בצורה ויזואלית עדויות הקשות של שורדי שבי ששוחררו משבי חמאס. הקמפיין נועד לזעזע את מנהיגי ואזרחי העולם ובכך ללחוץ לקידום עסקת חטופים.

בעדותה של אלמה אברהם נאמר דברים על החטיפה לעזה, התנאים והמלחמה היומיומית בשבי. "הטרוריסטים לקחו אותי, אישה בת 84, על אופנוע לעזה", נאמר על ידי אברהם בסרטון. "כשהגענו לעזה, אנשים תקפו אותי, היכו אותי, ושרפו לי את היד. זה מאוד מאוד כאב לי. המחבלים הורידו אותי למנהרות, הייתי שם בחושך במשך כל הזמן שלי בשבי והם נתנו לי לאכול 6 תמרים ביום בלבד. אני אישה מבוגרת עם בעיות בריאות רבות ולא קיבלתי את התרופות שהייתי זקוקה להן . רוב הזמן שהוחזקתי בשבי, הייתי מחוסרת הכרה. מאז שחזרתי, אני ממשיכה להילחם על חיי בכל יום ויום".

עדותה המטלטלת של אלמה אברהם, החטופה שחזרה מהשבי על סף מוות. פרויקט 'Remember', קבוצת רוזנבאום תקשורת, צילום מסך
"כשהגענו לעזה, אנשים תקפו אותי, היכו אותי, ושרפו לי את היד". קטעים מעדותה של אלמה אברהם/צילום מסך, פרויקט 'Remember', קבוצת רוזנבאום תקשורת
עדותה המטלטלת של אלמה אברהם, החטופה שחזרה מהשבי על סף מוות. פרויקט 'Remember', קבוצת רוזנבאום תקשורת, צילום מסך
מחבלים הורידו אותי למנהרות, הייתי שם בחושך/צילום מסך, פרויקט 'Remember', קבוצת רוזנבאום תקשורת

אלמה אברהם מסרה לקראת פרסום עדותה כי היא נמצאת בתהליך שיקום ארוך, וחושבת כל הזמן על החטופים. "חזרתי במצב בריאותי ונפשי קשה במיוחד, לאורך רוב השבי הייתי כלואה לבדי בתנאים קשים מתחת לאדמה ולא ידעתי אם אחזור בחיים", אמרה. "אני נמצאת בתהליך שיקום ארוך, ואין יום שאני לא חושבת על 120 חטופות וחטופים שחווים את אותו הסבל כבר תשעה חודשים. חייבים להחזיר אותם הביתה- עכשיו! אני קוראת לכל אזרחי ישראל, שתפו את העדות כדי להפעיל לחץ במגרש הבינלאומי. אנחנו ברגע האמת".

יוצר הפרויקט, עופר רוזנבאום, בעלים של קבוצת "רוזנבאום תקשורת", שעומדת מאחורי הסרטון גילה כי הפרויקט הגיע ל-10 מיליון צפיות בתוך יומיים. "אבל זה לא מספיק", כתב. "היעד שלנו הוא 100 מיליון צפיות עד סוף החודש. אני קורא לכולם לקחת חלק בפרויקט - אנחנו ברגע האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully