וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר מיקי זוהר: "המשבר הפוליטי - תהליך התפוררות הקואליציה"

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 9:38

שר התרבות והספורט דיבר על אפשרות קריסת הממשלה בעקבות דרישתו של השר בן גביר להיכנס לפורום ניהול המלחמה המצומצם. "במצב הנוכחי הסיכוי שלנו להרכיב ממשלה הוא קטן מאוד עד קלוש", אמר זוהר. "אם נלך עכשיו לבחירות - נשב באופוזיציה שנים רבות"

מיקי זוהר מתקבל בקריאות בושה בצעדת החטופים/שב״פ

השר מיקי זוהר מהליכוד טען הבוקר (רביעי) כי המשבר הפוליטי הוא "תהליך של התפוררות הקואליציה". זוהר התראיין לרדיו קול ברמה והבהיר כי "אם נלך עכשיו לבחירות - נשב באופוזיציה שנים רבות". לדבריו, "במצב הנוכחי הסיכוי שלנו להרכיב ממשלה הוא קטן מאוד עד קלוש".

ההתייחסות של השר זוהר נגעה למשבר הקואליציוני ביומיים האחרונים סביב ההצבעות בכנסת, ודרישתו של יו"ר עוצמה יהודית, השר איתמר בן גביר, להיכנס למטבחון הביטחוני המצומצם לניהול המלחמה. זוהר הסביר על הסיבה שמשמעת רופפת מביאה להתפרקות הממשלה. "קואליציות לא בהכרח נופלות, הן מתפוררות מבפנים", אמר. "תהליך כזה קורה בגלל סדקים בתוכה, אי הסכמות, משמעת רופפת ואת זה אנחנו רואים לנגד עינינו, תהליך התפוררות של קואליציה".

מיקי זוהר. שגיא בן נון, צילום מסך
"רואים לנגד עינינו תהליך התפוררות הקואליציה". שר התרבות והספורט מיקי זוהר/צילום מסך, שגיא בן נון

זוהר הדגיש את משמעות הפלת הממשלה בזמן זה למפלגות הימין, והמשמעות להמשך המלחמה. "אם הקואליציה תיפול ונלך לבחירות - נשב באופוזיציה שנים רבות", אמר. "במצב הנוכחי הסיכוי שלנו להרכיב ממשלה הוא קטן מאוד עד קלוש כי הציבור מצפה מאיתנו להשלים את המלחמה עד לניצחון, להכריע את חמאס וחיזבאללה ולתת מכה לאיראנים שעושים הכל כדי להשמיד את ישראל. אם לא נשלים את המשימות האלה - לא בטוח שננצח בבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully