וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה הלב של הצוות": רס"ל טל להט נפל בקרב במרכז רצועת עזה

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 8:07

רס"ל להט, לוחם ביחידת מגלן בן 21 מכפר סבא, הוא החלל ה-681 של צה"ל מתחילת המלחמה, כאשר 325 מהם נפלו בתמרון הקרקעי בעזה. דודו ספד לו: "לקח הכול בחיוך. לא שמעתי אותו אף פעם מקטר". הלווייתו תתקיים בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא

פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה. 5 ביולי 2024/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסם כי רס"ל טל להט, בן 21 מכפר סבא, לוחם ביחידת מגלן בעוצבת הקומנדו, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. רס"ל להט הוא החלל ה-681 של צה"ל מתחילת המלחמה, כאשר 325 מהם נפלו בתמרון הקרקעי בעזה. הלווייתו תתקיים הערב השעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. דובר צה"ל הודיע כי להט הועלה מדרגת סמ"ר לדרגת רס"ל לאחר מותו. "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה", נמסר.

אודי סורקין, דודו, סיפר לוואלה כי "טל ילד מדהים, מלא חלומות וידע להגשים את כולם. ילד משפחה. בן זוג לתמר כבר כמעט שלוש שנים בזוגיות מדהימה. אהבת חייו הייתה צילום. רצה ללמוד ולהיות צלם צבאי. ברגע האחרון החליט ללכת על הכי קרבי שאפשר והלך למגלן. שם פרח ונהנה מכל רגע. אחד החברים הגדיר אותו הלב של הצוות. כולו לב. הלך נגד המוסכמות לשחק פוטבול, לאימוני כושר, כל חלום היה מתנפל ועושה אותו מכל הלב".

סורקין הוסיף: "סבא שלו נפטר לפני שלושה שבועות. רצה אלוהים ובדיוק כשישבנו שבעה טל היה ברגילה. הוא היה איתנו כל הזמן, זכינו להיות כל המשפחה ביחד שבוע שלם, כל יום כל היום איתו, דבר שאנחנו לא רגילים מאז שהוא בצבא ובטח במלחמה. אי אפשר להגיד על שבעה שזה מזל, אבל כנראה שמישהו כיוון את זה. טל לקח הכול בחיוך. לא שמעתי אותו אף פעם מקטר בזמן המלחמה. בשום שלב לא אמר קורעים את התחת, תמיד בשבילו זה בקטנה, אנחנו בסדר, בטוב, עם החברה'. ביום שבת דיבר עם ההורים שלו בפעם האחרונה, ודיבר עם אימא שלי והבטיח שיגיע ב-17 לחודש ל-30 של סבא".

רס"ל טל להט, מכפר סבא, לוחם ביחידת מגלן, עוצבת הקומנדו, נפל בקרב במרכז רצועת עזה, בן 21 בנופלו.. ללא, דובר צה"ל
"נלחם באומץ ובעוז". רס"ל טל להט/דובר צה"ל, ללא

בעיריית כפר סבא ספדו: "טל, בנם של רן ורונית ואח ליונתן, בוגר בית הספר גורדון, חטיבת שז"ר ותיכון רבין בעיר, היה צעיר חייכן, חברותי ונלחם באומץ ובעוז למען הגנת המולדת, תוך חירוף נפשו".

ראש העיר רפי סער: "הבוקר הזו נפתח בבשורה קשה ומצערת, עם דבר נפילתו של רס"ל טל להט. אני מביע את תנחומיי ומחבק את המשפחה. עיריית כפר סבא מלווה ותומכת בבני המשפחה בשעתם הקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully