וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטילה עליהם אימה, ביזתה והשפילה: 4.5 שנות מאסר למטפלת מתעללת במעון לאנשים עם מוגבלויות

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 22:16

מרח נבריסי הורשעה בגרימת חבלה ובהתעללות בחסרי ישע. כתב האישום מתאר כיצד היא הכתה את החוסים, דחפה אותם, חבטה בישבנם, משכה בהם ונעצה מפתחות בגופם. בית המשפט גזר עליה גם שמונה חודשי מאסר על תנאי, ותשלום פיצויים בגובה 75,000 שקלים

בווידאו: הארכת מעצר לעובדים במעון בני ציון בראש העין שנעצרו בחשד להתעללות בחוסים/צילום: חדשות 13 ומערכת וואלה!

בית המשפט המחוזי מרכז בלוד גזר היום (שלישי) 4.5 שנות מאסר על מרח נבריסי, מטפלת במעון לדיירים עם מוגבלויות, שהורשעה בהתעללות בחסרי ישע ותקיפת חסרי ישע הגורמת חבלה של ממש. בנוף, בית המשפט גזר עליה שמונה חודשי מאסר על תנאי ופיצויים בגובה 75,000 שקלים.

בין השנים 2018-2022 עבדה נבריסי במעון לחוסים "כפר בני ציון" בראש העין, מעון המנוהל על ידי עמותת "אל אור" בפיקוח משרד העבודה והרווחה. במהלך תקופה זו, התעללה נבריסי במספר דיירים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

מעון חוסים בני ציון בראש העין. ללא, פלאש 90
"במקום לספק להם טיפול ראוי, ביצעה מעשי התעללות". מעון בני ציון/פלאש 90, ללא

בתקופת עבודתה במעון, הייתה נבריסי אחראית על טיפול בדיירים, אך במקום לספק להם טיפול ראוי, ביצעה מעשי התעללות חוזרים ונשנים. על פי כתב האישום המתוקן, נבריסי הכתה את החוסים, דחפה אותם, חבטה בישבנם, משכה בהם, נעצה מפתחות בגופם, ביזתה והשפילה.

אחד המקרים המתוארים בכתב האישום התרחש ב-12 בנובמבר 2021, כשנבריסי נעצה מפתח בגבו של חוסה, דחפה אותו והכתה אותו כמה פעמים. מהמקרה ניתן ללמוד כיצד נבריסי ניצלה את מעמדה וסמכותה כדי להטיל אימה על החוסים ולהפחידם.

במקרה נוסף, שהתרחש ב-30 בנובמבר 2021, נצמדה הנאשמת לחוסה שישב על הספה, נעצה מפתח בגבו, הכתה אותו בידו ונעצה מפתח ברגלו כמה פעמים תוך שהוא מנסה להרחיק אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הפגנה מחוץ למשפטו של לאית סלמה, מטפל החשוד בהתעללות בחוסים במעון בני ציון, ביהמ"ש המחוזי בלוד, 31 באוקטובר 2022. ניב אהרונסון
ניצלה את מעמדה וסמכותה כדי להטיל אימה על החוסים ולהפחידם. הפגנה מחוץ למשפטו של לאית סלמה, מטפל החשוד בהתעללות בחוסים במעון בני ציון/ניב אהרונסון

לפני כמה שבועות, בית המשפט גזר 14 שנות מאסר ועוד שנה על תנאי נגזרו על לאית סלאמה, המטפל המתעלל מבני ציון. בנוסף, יצטרך לשלם פיצויים בסך 150 אלף שקלים ל-17 המשפחות של החוסים בהם פגע. העונש ניתן במסגרת הסדר טיעון והסכמת המשפחות, ומהדהד את מאות התקיפות המזעזעות שסלאמה ביצע בחוסים שהיו תחת טיפולו בשנת 2021

הפרשה שהתפוצצה בשנת 2022, חשפה את המחדל הקשה שהיה במעון בני ציון ואת מסכת ההתעללויות הכואבת שהדיירים עברו. סלאמה נהג להכות את החוסים ללא הפסקה בראש בגוף, להטיחם למיטה, לספות ולקירות, העניש את הדיירים והפחיד אותם, סטר להם בפניהם, גרר אותם על הרצפה, הכה בהם עם מוט מעץ, הטיל מימיו על מיטתם, הצית אש בפניהם ובצמוד לאיבר מינם, צבט אותם, אחז באיבר מינם, הצליף בגופם באמצעות כבל, נשך ובעט בגופם, דרך עם רגליו על ראשם, לפת את צווארם, חנק אותם תוך שהוא מקשה עליהם לזוז ולנשום, ותקף אותם מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully