וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות החיים האחרון: משפחתה של דניאלה גלבוע אישרה לפרסם סרטון שלה מהשבי

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 11:47

בסרטון רואים את דניאלה מספרת על השבי, הפחד מהפצצות צה"ל והבקשה לחזור הביתה. "למה אני בתור חיילת צריכה להרגיש שננטשתי?", אמרה. "תחזירו את כולנו הביתה כל עוד אנחנו בחיים". חמאס נוהג לפרסם סרטוני טרור פסיכולוגי בהם מציג חטופים עם מסר שככל הנראה מכתיבים מראש

דניאלה גלבוע סרטון שבי/מטה משפחות החטופים

משפחתה של דניאלה גלבוע, חיילת צה"ל ששירתה בתור תצפיתנית ונחטפה מבסיס נחל עוז ב-7 באוקטובר, אישרה היום (שלישי) לשחרר את סרטון חמאס בו דניאלה מדברת לציבור. בסרטון רואים את דניאלה מספרת על שהותה בשבי, על הפחד מהפצצות צה"ל והבקשה לחזור הביתה. הסרטון שוחרר ביום ה-107 למלחמה והיה אות החיים האחרון מדניאלה.

חמאס נוהג לפרסם סרטוני טרור פסיכולוגי במהלך הלחימה בעזה, כשלרוב הוא מציג בהם חטופים בחיים עם מסר שככל הנראה הם מכתיבים להם לומר.

"קוראים לי דניאלה גלבוע, אני חיילת בת 19 מפתח תקווה ונחטפתי ב-7 באוקטובר מבסיס נחל עוז", אמרה. "אני כבר 107 ימים ימים בשבי חמאס, ואני לא יודעת אם מתי או בכלל אחזור הביתה. אני נמצאת תחת הפצצות ואש 24 שעות ביממה, ומפחדת מאוד על החיים שלי. אפילו פעם אחת כמעט נהרגתי. איפה היית ב-7 באוקטובר שנחטפתי מהמיטה שלי? למה אני בתור חיילת צריכה להרגיש שננטשתי ונזרקתי? תתאפסו עליכם ממשלה יקרה כדי להחזיר את כולנו הביתה כל עוד אנחנו בחיים".

דניאלה גלבוע סרטון שבי. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
"אני לא יודעת אם מתי או בכלל אחזור הביתה". הסרטון מהשבי של דניאלה גלבוע/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

אורלי גלבוע, אמה של דניאלה, הגיבה על שחרור הסרטון לציבור וביקשה לאשר את עסקת החטופים ולשחרר את בתה הביתה. "170 ימים עברו מאז פרסום הסרטון בו ראיתי את הבת שלי בפעם האחרונה", אמרה. "בסרטון היא נראית חזקה ונחושה, אבל חוות הדעת הפסיכולוגיות שקיבלנו מצביעות על מצבה הנפשי הירוד. מי יודע מה עבר על הבת שלי ב-170 הימים שעברו מאז? אני מתחננת בפני מקבלי ההחלטות לגלות מנהיגות ולאשר את העסקה כדי שאוכל לחבק שוב את דניאלה בקרוב, וכדי שכל החטופים יחזרו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully