וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניקיישן: כשהוא מצייץ נגד מערכת המשפט, יאיר נתניהו תועד מבלה בפארק בארה"ב

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 10:59

בנו של רה"מ נראה בפארק הלאומי יוסמיטי בקליפורניה - כך על פי דיווח של העיתונאי בן כספית ברשתות החברתיות. "עם בת לוויה ושני מאבטחים, על חשבוננו", כתב. בחודש מרץ האחרון פורסמו בחדשות 12 פרטים אודות אבטחתו בחו"ל, שלפי הערכות עלותה עומדת על 2.5 מיליון שקל בשנה

בווידאו: יועצת לשעבר בחוסן לישראל מעידה נגד יאיר נתניהו: "קישר ביני לבין חיי המין של גנץ"/מערכת וואלה!

יאיר נתניהו נראה בפארק הלאומי יוסמיטי בקליפורניה - כך על פי דיווח היום (שלישי) של העיתונאי בן כספית ברשתות החברתיות. "אם שאלתם את עצמכם איפה הבטלן הגולה, אז הנה הוא, פארק יוסמיטי", כתב. "עם בת לוויה ושני מאבטחים, על חשבוננו".

באותם שעות בו נצפה נתניהו במבלה בפארק בארצות הברית, שיתף באינסטגרם פרסומים שתוקפים את מערכת במשפט. אחד מהסטורים היו נגד הפרקליטה הצבאית הראשית, בהם "מאות אימהות שלחו מכתב לפצ"רית: המשפטנים יושבים במזגן ותוקעים לילדנו הלוחמים סכים בגב", ונגד פרקליט המדינה עמית איסמן עם קריאה להפגנה בפרקליטות מחוז תל אביב שנקראית "אל תגע בלוחמים שלנו".

לפני כמה ימים עורר בנו של ראש הממשלה עורר סערה כשפרסם סטורי באינסטגרם בו כתב "בגצ והפרקליטות מחסלים את המדינה". בפוסט שפרסם שיתף את דבריו של ד"ר מיכאל בן ארי, חבר כנסת לשעבר של מפלגת עוצמה יהודית שבית המשפט פסל את התמודדתו בבחירות לכנסת בעילת הסתה לגזענות. הדברים נאמרו בהקשר לדיון בו אזרחים נעצרו בחשד לרצח מחבל נוחבה.

עוד פורסם בחודש שעבר כי עתירה הוגשה לבג"ץ בדרישה שעלות ההוצאות העודפות שמדינת ישראל משלמת על אבטחתו של יאיר נתניהו בחו"ל "הנובעות מכך שהחליט להתגורר באופן קבוע מחוץ לישראל" - תושתת על יאיר נתניהו.

בעתירה נכתב כי "בחודש אפריל 2023 או בסמוך לכך החליט יאיר נתניהו לעבור ולהתגורר במיאמי שבארצות הברית. ככל הידוע לעותר, יאיר נתניהו אינו בעל אזרחות של ארה"ב או עסקים בארה"ב, והוא כל הנראה מתגורר בנכס השייך למקורב למשפחתו". עוד נאמר כי נתניהו הצעיר אינו עובד במיאמי או נמצא של למטרת לימודים או שליחות מטעם מדינת ישראל.

בחודש מרץ האחרון פורסמו בחדשות 12 פרטים אודות אבטחתו של יאיר נתניהו, שלפי הערכות עלותן כ-207 אלף שקל בחודש - כלומר, 2.5 מיליון שקל בשנה. על פי התחקיר שנעשה בנושא, ליאיר צמודים שני אנשי שב"כ מהיחידה לאבטחת אישים, שמתחלפים מדי שבועיים וחוזרים לארץ, כמו גם נהג ורכב צמוד ששכרה עבורו הקונסוליה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully