וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה לפרקינסון נפגש עם רופאו של ביידן בבית הלבן בינואר

רישומי מבקרים הראו שקווין קנארד, נוירולוג במרכז הרפואי הצבאי וולטר ריד, נפגש עם רופאו של נשיא ארה"ב פעם אחת לפחות מתוך שמונה ביקורים רשומים מאז אוגוסט, אך הוא טוען: "הוא ביקר במרפאות לחיילים שהוקמו בקורונה, ביידן לא עבר בדיקה נוירולוגית חוץ מזו השנתית"

דיון נשיאותי ראשון ב-2024 באטלנטה ביידן טראמפ/רויטרס

מומחה בכיר למחלת הפרקינסון נפגש עם רופאו של הנשיא ג'ו ביידן בבית הלבן מוקדם יותר השנה - כך על פי רישומי המבקרים במעונו של הנשיא. אף שנסיבות הפגישה אינן ברורות, היא רק מגבירה את החשש בקרב רבים במפלגה הדמוקרטית לגבי יכולתו של ביידן בן ה-81 להמשיך במרוץ נגד יריבו הרפובליקני דונלד טראמפ.

לפי רישומי המבקרים, ד"ר קווין קנארד, נוירולוג במרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד, נפגש עם הרופא הנשיאותי, ד"ר קווין אוקונור, בבית הלבן באמצע ינואר. הוא ביקר פעמיים נוספות בבית הלבן מאז תחילת השנה ולפחות שמונה פעמים מאז אוגוסט האחרון. רק בפגישה של 17 בינואר מצוין רופאו של ביידן כמי שנפגש עם קנארד.

אוקונור נקט צעד יוצא דופן כשפרסם הלילה מכתב המציע המספקים פרטים על ביקוריו של קנארד בבית הלבן, לאחר ימים של ספקולציות לגבי בריאותו של הנשיא, וכתב כי "הנשיא ביידן לא ראה נוירולוג מחוץ לבדיקה השנתית שלו".

הוא כתב על קנארד: "לפני מגיפת הקורונה, ולאחר סיומה, הוא החזיק במרפאות נוירולוגיות קבועות במרפאה של הבית הלבן לתמיכה באלפי החיילים שהוקצו לתמיכה בפעולות הבית הלבן". לדבריו, "אנשי צבא רבים חווים בעיות נוירולוגיות הקשורות לשירותם, וד"ר קנארד מבקר בקביעות במרפאה הרפואית של הבית הלבן כחלק מהפרקטיקה הנוירולוגית הכללית הזו".

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. רויטרס
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully