וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערים השליכו ביצים על מפגינים לשחרור החטופים בתל אביב - ונעצרו

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 22:51

השניים, בני 16 מאזור המרכז, נעמדו על הגשר בשער בגין של בסיס הקריה וניסו לשבש את המחאה. לאחר שברחו מהמקום הם נתפסו על ידי המשטרה

מפגינים רבים בצומת בגין. עינב צנגאוקר, אמן של מתן שחטוף בעזה- תלויה בכלוב/דורשינוי

2 קטינים תושבי מרכז הארץ נעצרו היום (שני) לאחר השליכו ביצים מהגשר של שער בגין בקריה ופגעו בכמה אזרחים שהשתתפו במחאה במקום. השוטרים נכחו באזור שער בגין בקריה בתל אביב, במהלך ההיערכות הקבועה שלהם לאבטח את משתתפי המחאה ולשמור על הסדר הציבורי. לאחר כמה זמן הם הבחינו בשני החשודים, אשר השליכו ביצים מהגשר של שער בגין ופגעו ב2 אזרחים שהשתתפו במחאה.
האזרחים לא נזקקו לטיפול רפואי.

לאחר מרדף רגלי, השוטרים עצרו את החשודים, קטינים בני 16 ממרכז הארץ. במהלך חיפוש נתפסו על אחד מהחשודים 3 ביצים. הם נעצרו והועברו לחקירה

ביצים נזרקו על מפגינים. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
ביצים נזרקו על מפגינים/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

במידי ערב, מתקיימת הפגנה מול שער בגין בתל אביב לשחרור החטופים. אתמול, לאורך כל היום, המונים מחו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ תוך קריאה לעסקת חטופים מיידית ולבחירות, זאת בציון 9 חודשים מתחילת הלחימה וכחלק מ"יום שיבושים" ארצי. במסגרת המחאות, נחסמו צמתים מצפון ועד דרום.

בהפגנה המרכזית שמתקיימת בשעה זו בתל אביב, כלאה את עצמה עינב צנגאוקר, אמו של מתן צנגאוקר שמצוי בשבי חמאס, בכלוב שנתלה מגשר בגין. זאת, על מנת להמחיש את תנאי השבויים - ותוך שהמוני מוחים מפגינים תחתיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully