וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 30 נהרג בעראבה מפיצוץ מכוניתו. זהותו טרם ידועה

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 22:18

המשטרה פתחה בחקירת האירוע ועל פי החשד הרקע הוא פלילי. הגבר נמצא בזירה שהוא עם פגיעה רב מערכתית. "פציעתו הייתה קשה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום", סיפר חובש מד"א רביע אבו אלחוף

תיעוד הרכב שהתפוצץ בעראבה/דוברות מד"א

גבר בן 30 עם חבלה רב מערכתית נמצא מת באזור עראבה בעקבות רכב שהתפוצץ. צוות של מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. חובש מיחידת האופנועים מד"א רביע אבו אלחוף סיפר: "הגענו למקום וראינו רכב לאחר שהתפוצץ. בתוך הרכב שכב אדם מחוסר הכרה. לאחר ביצוע בדיקות ראשוניות, הוא נמצא ללא רוח חיים, פציעתו הייתה קשה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום". זהותו של האדם טרם ידועה. המשטרה פתחה בחקירה. על פי החשד מדובר באירוע פלילי.

תיעוד הרכב שהתפוצץ בעראבה. מד"א
נמצא ללא רוח חיים ומחוסר הכרה, חשד לרצח/מד"א

זהו הקורבן ה-120 בחברה הערבית מאז תחילת שנת 2024, מתוכן 5 נשים, 115 אזרחים ו-5 תושבים.
ביום שישי האחרון, בית המשפט השלום האריך את מעצרו של עאהד ותד בחשד לרצח נבילה סנדין.

בשנת 2023, נרצחו במדינת ישראל 247 ערבים והייתה שנת שיא בכמות הנרצחים בחברה הערבית, ומציגה עלייה של 122% לעומת השנה שקדמה לה 2022 - שבה נרצחו 111 ערבים. העלייה בשנת 2023, כך עולה מהנתונים שפרסם המרכז, באה חרף הירידה היחסית של כמות הנרצחים בשלושת החודשים האחרונים של השנה - שככל הנראה הושפעה על ידי המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר ובעקבותיה הוגברה הכוננות והנוכחות המשטרתית ביישובים הערבים מסיבות בטחוניות שאינן קשורות למיגור האלימות והפשיעה - במרכז אמאן מכנים זאת: "קלות הלחיצה על ההדק בזמן מלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully