וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים בעוטף עזה ליואב קיש: "לא נשלח את ילדינו לבית הספר בפתיחת שנת הלימודים"

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 21:50

משרד החינוך הודיע כי הילדים בשער הנגב יפוצלו לבתי ספר נפרדים על אף הבטחות כי יבנה בית ספר חדש, הורי הקיבוץ הדגישו כי ההחלטה לא מקובלת. "סבורים כי הפתרון הוא המשך ביסוס בית הספר העורפי", נכתב. "מבהירים לכל הגורמים המעורבים - לא נשלח את ילדנו לקריית החינוך"

יואב קיש סופג קריאות בוז בועידה לשלטון המקומי/מערכת וואלה

הורי קיבוץ דורות שבשער הנגב שלחו מכתב לשר החינוך יואב קיש בו הבהירו כי לא ישלחו את ילדיהם לקריית החינוך ב-1 בספטמבר כל עוד לא יבנה בית ספר עורפי - כך פורסם הערב (שני).

במכתב ששלחו לקיש נכתב כי הפניה מגיעה בעקבות ההודעה הרשמית של משרד החינוך כי ילדי בית הספר "אלונים" בשער הנגב יפוצלו לבתי ספר נפרדים. "אנו, הורי 82 תלמידי בית הספר היסודי אלונים מקיבוץ דורות, פונים אליכם בעקבות ההודעה הרשמית בדבר פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה ב1.9.2024- בקריית החינוך שער הנגב", נכתב. "לאחרונה יצאה הודעה שילדי בית הספר "אלונים" בשער הנגב יפוצלו לבתי ספר נפרדים. ילדי כפר עזה ורוחמה בבית ספר עורפי ברוחמה, ושאר ילדי היסודי לקריית החינוך במועצה האזורית שער הנגב, זאת על אף הקמת מבנים יבילים בקיבוצים השונים למטרת בית ספר עורפי".

יואב קיש במליאה לפני ההצבעה על החלת דין רציפות על חוק הגיוס, 11 ביוני 2024. דני שם טוב, דוברות הכנסת
הבהירו לשר החינוך כי לא ישלחו את ילדיהם לקריית החינוך ב-1 בספטמבר. יואב קיש במליאת הכנסת/דוברות הכנסת, דני שם טוב

הורי קיבוץ דורות המשיכו וטענו כי הבטיחו להם שיבנה בית ספר עורפי עבור כולם. "על אף הבטחת משרד החינוך כי בחזרתנו יבנה בית ספר עורפי, על אף הסקר שאותו ערכה המועצה עצמה שבו הראו שהרוב המוחלט של ההורים תומכים בבית ספר עורפי, וזאת על אף ירי טילים באופן קבוע על מסלול ההגעה לבית הספר, ועל בית הספר עצמו!", נכתב.

"אנו סבורים כי הפתרון המיטבי הוא המשך ביסוס בית הספר העורפי ברוחמה או לחילופין, בית ספר
עורפי נוסף בדורות שיאפשר לימודים בטוחים לכל ילדי אלונים", המשיכו הורי הקיבוץ. "אנו מבהירים לכל הגורמים המעורבים - לא נשלח את ילדנו לקריית החינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully