וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חירב את נפשם של הנפגעים": 14 שנות מאסר למדריך הנוער שביצע עבירות מין בחניכיו

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 21:36

חיים דדון טל בן ה-57 מחריש פגע מינית בילדים ובני נוער שהדריך בפנימייה לפני כשני עשורים. היום נגזרו עליו מאסר ממושך ולמעלה מרבע מיליון שקלים פיצויים. "העונש איננו משקף את חומרת המעשים", אומר עו"ד תומר בן חמו שייצג שניים מהם, "על פרקליטות המדינה לערער"

הצהרת תובע נגד גבר בן 64 החשוד בעבירות מין בילדים מפונים/דוברות המשטרה

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 14 שנות מאסר על חיים דדון-טל, בן 54 מהישוב חריש, שעבד כמדריך ילדים ובני נוער, בגין ביצוע עבירות מין שונות בחניכיו, בין השנים 1999-2008, תוך ניצול מעמדו כאחראי עליהם. הרכב השופטים ארז פורת, השופטת רבקה איזנברג והשופט אינאס סלאמה, שהרשיע אותו, גם פסק כי ישלם סך של 260 אלף שקלים פיצויים לשלושה קרבנותיו.

עו"ד תומר בן חמו, שייצג שניים מהקורבנות שהיו עדיין ילדים כשדדון-טל תקף אותם, אמר לוואלה בהתייחסות לגזר הדין: "מדובר באירועים קשים שחירבו את נפשם של הנפגעים, לטעמנו העונש שהטיל בית המשפט איננו משקף את חומרת המעשים ואת ההשלכות הקשות לחייהם של הנפגעים ואנו נדרוש מפרקליטות המדינה לערער על קולת העונש".

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 14 שנות מאסר על חיים דדון-טל, בן 54 מהישוב חריש, שעבד כמדריך ילדים ובני נוער, בגין ביצוע עבירות מין. ללא, אתר רשמי
בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 14 שנות מאסר על חיים דדון-טל, בן 54 מהישוב חריש, שעבד כמדריך ילדים ובני נוער, בגין ביצוע עבירות מין/אתר רשמי, ללא

דדון טל נעצר בדצמבר 2022 על חשד כי ביצע עבירות מין בילדים שהדריך בפנימייה. דדון טל פגע מינית בשלושה גברים, היום בשנות השלושים לחייהם, שנפגעו ממנו לפני כעשרים שנה כשהיו בגילאי 16-11. על פי החשד בזמנו, הוא היה צופה עמם בסרטים בעלי אופי מיני ופדופילי, מקיים עמם יחסי מין ותמורתם בכל פעם היה מתגמל אותם במתנות. בחיפוש בביתו נתפסו שמונה מכשירי טלפון, מחשב נייד, טבלט ודיסק און קי להם מסרב טל לתת את הקוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully